Chris Rathbone

تصویرگر مستقل

سلام! من کریس راثبون هستم - یک تصویرگر مستقل با سابقه طراحی گرافیک و هنر. من عاشق چالش تلاش برای به تصویر کشیدن احساسات و انرژی در تصاویرم هستم و دوست دارم از پالت های رنگی پررنگ برای تقویت بیشتر تاثیر بصری کارم استفاده کنم.

من اساساً در صنعت ورزش و خودرو کار می‌کنم و برای تعداد زیادی از مشتریان از جمله فرمول 1، NBA، ردبول، پوما، ATP، فراری، بوستون سلتیکس، فرمول E، سری W، ویلیام تصویرسازی کرده‌ام. هیل، ۸۸۸ اسپورت، تور دو فرانس و جشنواره سرعت گودوود. من همچنین برای مجلات برجسته مانند CAR Magazine، Top Gear، Forbes Magazine و Match of the Day تصویرسازی کرده‌ام، و از سوی یک مؤسسه انتشاراتی ایالات متحده به من سفارش داده شده است که مجموعه‌ای از کتاب‌های مرتبط با ورزش را به تصویر بکشم.

من در چندین جلسه طراحی زنده برای مشتریان شرکت کرده ام، مانند NBA و Motorsport زنده که در آن تصاویری را به صورت زنده روی صحنه خلق کرده ام در حالی که در مورد کارهایم صحبت می کنم و به سؤالات جمعیت پاسخ می دهم.

من به طور منظم دریافت می کنم. در مورد نحوه ایجاد کارم و روند گردش کارم پرسیدند، بنابراین می‌خواستم چند آموزش برای همه (امیدوارم!) لذت ببرند و از آنها یاد بگیرند تنظیم کنم.

متشکرم،

کریس

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ترسیم، ترسیم، و ایجاد خط در Adobe illustrator

How to sketch, draw, and create line work in Adobe illustrator

چگونه در Adobe illustrator ترسیم، ترسیم و ایجاد کار خطی کنیم! به‌عنوان یک تصویرگر مستقل خودروهای ورزشی، مرتباً مأمور ایجاد e-های بالا می‌شوم. ..


آموزش نحوه ایجاد یک تصویر پرتره برداری در iPad با استفاده از Affinity Designer

How to create a vector portrait illustration on the iPad, using Affinity Designer

با استفاده از Affinity Designer یک تصویر پرتره برداری در iPad ایجاد کنید! به‌عنوان یک تصویرگر مستقل ورزشی، مرتباً مأمور ایجاد تصویر می‌شوم. ..


آموزش یک تصویر پرتره برداری از ابتدا در iPad ایجاد کنید

Create a vector portrait illustration from scratch on the iPad

یک تصویر پرتره برداری در iPad ایجاد کنید! به‌عنوان یک تصویرگر مستقل ورزشی، به‌طور مرتب مأمور ایجاد تصاویری از ورزشکاران مشهور و. ..


آموزش تصویر برداری از ابتدا: سرعت و حرکت: یک ماشین مسابقه ای F1 بکشید

Vector illustration from scratch: Speed & Motion: Draw an F1 racing car

"یاد بگیرید که چگونه یک تصویر برداری تمام شده را از ابتدا ایجاد کنید! به‌عنوان یک تصویرگر مستقل ورزش و خودرو، من به‌طور منظم به طراحی‌های حدودا سفارش می‌دهم. .."