Nikki Jouppe

هنرمند

سلام به همه! نام من نیکی ژوپه است که با نام نیکالولا نیز شناخته می شود و با خانواده هوسبازم در مونتانا زندگی می کنم! من از ماه مه 2019 در اینجا تدریس می کنم و دوست دارم دیگران را تشویق کنم تا برای خلاقیت وقت بگذارند! احساس می کنم وقت گذاشتن برای هنر به من در سلامت روان و خلق و خوی من بسیار کمک کرده است!من همیشه یک بچه هنرمند بودم اما بیشتر خلاقیتم را زمانی که برای اولین بار مادر شدم به کار انداختم. 2004. بعداً متوجه شدم که وقتی هر روز برای هنر وقت می گذارم، مادر شادتر و انسان آرام تری هستم! من یک فروشگاه Etsy دارم که در آن برخی از قطعات حروف دستی خود را می فروشم، و همچنین انگشت پایم را به روش های مختلفی که می توانم آثار هنری خود را در سایت های مختلف آنلاین بفروشم، فرو می برم:

من همیشه از فرصت‌هایی برای تدریس لذت می‌بردم: سعی می‌کنم پروژه‌های هنری را با کلاس‌های بچه‌هایم انجام دهم (در مدرسه روستایی ما معلم هنری وجود ندارد!) و کلاس‌های کارگاهی را با دوستان محلی انجام داده‌ام. چیزی بسیار پرانرژی در ایجاد با یک گروه وجود دارد! همان دستورالعمل می تواند نتایج متفاوتی را به همراه داشته باشد!

به‌عنوان یک دانش‌آموز در Skillshare، من از معلمان مختلف الهام گرفته‌ام تا سبک‌های جدیدی را امتحان کنم، که استعدادهای خود را بسیار در دسترس قرار داده‌اند.. و امیدوارم که خودم با تدریس در اینجا، بتوانم همین کار را انجام دهم.

>

من ایده‌های کلاسی زیادی در سر دارم، و خوشحالم که خلاقیتم را با همه شما به اشتراک می‌گذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش مجله هنری برای سلامت روان شما با نیکالولا

Art Journaling for Your Mental Health with Nikalola

"سلام! نام من نیکی ژوپه یا نیکالولا است! من هنرمندی از مونتانا هستم و این کلاس را برای هر کسی که به ژورنالینگ هنری علاقه دارد طراحی کردم. .."


آموزش با نیکالولا مجله هنری خود را 3 راه بسازید

Make Your Own Art Journal 3 Ways with Nikalola

"من عاشق ژورنال نویسی هنری هستم و هیجان زده بودم که درباره ساخت کتابی سفارشی برای ساختن هنر در آن بیشتر بیاموزم. وقتی یاد گرفتم کتاب های خودم را صحافی کنم، توانستم یک کتاب بسازم."


آموزش مقدمه ای بر روزنامه نگاری هنری با نیکالولا

Intro to Art Journaling with Nikalola

" سلام! نام من نیکی ژوپه است و من یک مادر خلاق هستم که در مونتانا زندگی می کنم. آیا در مورد مجله هنری چیزی شنیده اید؟ در این کلاس در مورد اصول ترکیب بحث خواهم کرد. .."


آموزش مجله هنری مناظر با نیکالولا

Art Journal Landscapes with Nikalola

"در این کلاس به همه دانش آموزانم نشان خواهم داد که چگونه می توانند به اضافه کردن مناظر و مناظر بیرونی به مجلات هنری خود نزدیک شوند. توضیح خواهم داد که من در ابتدا بودم ...."


آموزش نامه نگاری دستی در مجله هنری شما با نیکالولا

Hand Lettering In Your Art Journal with Nikalola

سلام! من نیکی ژوپه هستم. ک. آ. نیکالولا! من فوق العاده به ژورنال نویسی هنری علاقه دارم و همچنین در فروشگاه Etsy خود در نوشتن حروف دستی تخصص دارم! در این کلاس، من می روم. ..


آموزش روزنامه نگاری هنر سفر با نیکالولا

Travel Art Journaling with Nikalola

"این کلاس برای همه شما افراد خلاقی است که می خواهید بازی هنری خود را از استودیو و به طبیعت (یا شاید فقط کافی شاپ!) بیرون بیاورید. . .."


آموزش خارج از مجله هنری شما + به جهان با نیکالولا

Out of Your Art Journal + Into the World with Nikalola

"من با کلاس دیگری برگشتم برای همه دانش آموزانم که وارد روزنامه نگاری هنری شده اند و اکنون می خواهند با تمام کارهای هنری خود کاری انجام دهند! این کلاس عالیه .."