Adam Record

تصویرگر و طراح کتاب کودک

سلام من آدام هستم.....سلام :) من یک تصویرگر و طراح از یوتا هستم. من عاشق طراحی و طراحی هستم و اکنون چندین سال است که می توانم این کار را برای زندگی انجام دهم. من با بسیاری از مشتریان بزرگ مانند Scholastic، Harper Collins، Hallmark، Disney، Fisher Price، و بسیاری از افراد بزرگ دیگر کار کرده‌ام.

من شروع کردم به ابله زدن روی یک نیمکت پرشده در کلیسا. من کارتون صبح شنبه و غلات با مارشمالو را دوست داشتم. من با جی آی جوز بازی می کردم و کشتی WWF را با برادرانم تماشا می کردم و بیشتر زندگی ام را بیرون از خانه بودم.

زمانی که شخصی یکی از نقاشی‌های من را خرید، شروع به جدی کردن طراحی کردم، و فکر کردم….این خیلی خوب است… افراد دیگر ممکن است واقعاً چیزهای من را دوست داشته باشند. بنابراین من به طراحی و نقاشی و doodle ادامه دادم و اکنون با وب سایت خودم و یک کلاس Skillshare هستم. دیوانه.

صادقانه بگویم، من از کتاب‌های قدیمی کودکان، پوسترهای قدیمی، هر چیزی که قبل از دهه 90 است الهام می‌گیرم. من میروسلاو ساسک، مری بلر، سائول باس و ادوارد گوری را دوست دارم. من به تام ویتس گوش می‌دهم و بوی سیمان بعد از باران را دوست دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی شخصیت برای مبتدیان

Character Illustration for Beginners

در کلاسم روند خود را برای ایجاد یک شخصیت جدید از ابتدا با استفاده از ابزارهای دیجیتال (Adobe Illustrator و Photoshop) به شما نشان خواهم داد. من در مورد findi صحبت خواهم کرد. ..