Preeti Shenoy

پرفروش ترین رمان نویس، گوینده، هنرمند

Preeti Shenoy، در میان پنج نویسنده برتر پرفروش در هند، همچنین در فهرست طولانی Forbes از تأثیرگذارترین افراد مشهور در هند قرار دارد. او پرفروش ترین نویسنده زن در هند است. آثار او به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شده است.

India Today از او به عنوان تنها زن در پرفروش ترین لیگ نام برده است. او جایزه "هند سال 2017" را توسط آکادمی برندز به دلیل مشارکت در ادبیات دریافت کرده است. او همچنین جایزه آکادمی را برای تعالی کسب و کار توسط موسسه مدیریت دهلی نو دریافت کرده است. او برنده جایزه 100 زن جوان هندی در رده رهبر قدرتمند است. او در بسیاری از موسسات آموزشی برتر مانند IIT و IIM و سازمان‌های شرکتی مانند KPMG، Infosys و Accenture سخنرانی کرده است. او همچنین یک هنرمند متخصص در پرتره و روزنامه نگاری مصور است.

داستان ها و شعرهای او در مجلات مختلفی مانند Conde Nast و Verve منتشر شده است. او در Cosmopolitan،، Verve، Times of India و بسیاری موارد دیگر برجسته شده است.

او یک وبلاگ بسیار محبوب دارد و همچنین یک ستون هفتگی در The Financial Chronicle می نویسد. او فالوورهای آنلاین زیادی دارد. دیگر علایق او سفر، عکاسی و یوگا است. کتاب های او شامل و بسیاری دیگر است.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی نوشتن خلاق: یک دوره پروژه ای برای تقویت مهارت های نوشتن شما.

Fundamentals of Creative Writing: A project based course to strengthen your writing skills.

آیا همیشه می خواستید بنویسید اما نمی دانید از کجا ایده بگیرید؟ آیا می خواهید بدانید نویسندگان چگونه ایده های خود را دریافت می کنند؟ آیا می خواهید در مورد همه چیزها بدانید. ..