Warrior Sound Media

مربیان دارای گواهی اپل و ادوبی

اسکات رابینسون با نام مستعار Unders

هنرمند موسیقی الکترونیک خالق محتوا برای IK Multimedia دانشجوی فناوری موسیقی و بنیانگذار .
اسکات بیش از 1000 ویدیو تولید موسیقی برای برندهای مختلف شرکت تولید کرده است که همگی در زمینه صدا هستند. . در کنار این، او به تولید موسیقی با نام مستعار «Unders» و «» می پردازد و تعدادی هنرمند و همچنین میکس و مسترینگ را تولید کرده است. او با داشتن درک عمیق‌تر از راه‌های چندگانه برای کسب درآمد از موسیقی، می‌تواند جریان‌های درآمدی متعددی را از یک آهنگ واحد ایجاد کند.

می‌توانید در یوتیوب محتوای زیادی در مورد موضوعات مختلف تولید موسیقی پیدا کنید

JP

یک هنرمند اجرای حلقه‌ای به مدت 20 سال. دارای طیف وسیعی از تجربه در تولید موسیقی و همچنین مهندسی صدا. مربی معتبر اپل. و برای برندهای بسیاری مانند Boss روی ویدیو و موسیقی کار کرده است.


Mike

عکاس حرفه ای به مدت 30 سال، با 16 مورد اخیر که در ویدیو با برخی از عناصر گرافیکی متحرک کار کرده اند. . در طول سال ها با اپل، Adobe Canon کار کرده است.






دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای EQ - تولید موسیقی برای مبتدیان

Beginners Guide to EQ - Music Production for Beginners

آیا به تولید موسیقی علاقه مند هستید یا تازه به این روند مشغول هستید؟ EQ می تواند خسته کننده باشد اگر شما آن را درک نکنید و یک ابزار کلیدی در هنگام میکس موسیقی است. در این ش. ..


آموزش نمونه برداری از موسیقی در FL Studio 20

Sampling Music in FL Studio 20

«آیا می‌خواهید با FL Studio 20 بیت‌ها بسازید؟ سمپلینگ موسیقی بخش بزرگی از ساخت بیت و ژانرهای هیپ هاپ و ترپ بیت است. اما همچنین در همه اشکال کلیدی است. .."


آموزش Logic Pro X برای مبتدیان یک آهنگ الکترونیکی را از ابتدا بسازید

Logic Pro X For Beginners Make An Electronic Track From Scratch

"در این دوره من شما را از پروژه خالی به آهنگ تمام شده هدایت می کنم، می توانید گام به گام ویدیو به ویدئو را دنبال کنید و از آنچه یاد می گیرید برای ایجاد ایده های خود یا ساده استفاده کنید..."


آموزش Logic Pro Live Looping Masterclass

Logic Pro Live Looping Masterclass

"در این Masterclass Logic Pro Live Looping، ما همه چیزهایی را که باید در مورد قابلیت‌های حلقه زنده قدرتمند Logic Pro بدانید را پوشش خواهیم داد. از ایجاد si...."


آموزش Affinity Designer: Crash Course in Technology Mockup Design

Affinity Designer: Crash Course in Technology Mockup Design

طراحی گرافیک وکتور هنری و هنر فناوری مفهومی می تواند فرآیند سختی باشد. تسلط بر تکنیک ها و ابزارها برای ایجاد طراحی محصولات فیزیکی متقاعد کننده می تواند باشد. ..


آموزش سرم Xfer - Crash Course در طراحی باس

Xfer Serum - Crash Course In Bass Design

استفاده از سینت سرم برای طراحی صدا برای edm ممکن است فرآیند سختی به نظر برسد. اما با درک عناصر کلیدی طراحی صدا برای باس EDM من این کار را انجام خواهم داد. ..


آموزش تسلط بر موسیقی با ایزوتوپ اوزون 9

Mastering Music With Izotope Ozone 9

"مستر کردن موسیقی می‌تواند فرآیند سختی باشد. آخرین گام در میکس و مسترینگ است که می‌تواند آخرین فشار برای ساخت یک آهنگ خوب عالی باشد. چیزی که ما داریم می رویم .."


آموزش Masterclass Synthesis with Logic Pro X Alchemy Synthesizer

Synthesis with Logic Pro X Alchemy Synthesizer Masterclass

"سنتز بخشی ضروری از تولید موسیقی مدرن است و می تواند یک فرآیند سخت باشد. تکنیک های سنتز با میکس موسیقی یا نواختن یک ساز متفاوت است."