Charlotte DeMolay

هنر | نوشتن | طبیعت

من فقط دنیا را آنطور که هست نمی بینم، امکانات را می بینم.

بخشی از اشتیاق من به هنر آموزش دادن به دیگران است. بیش از 25 سال است که به دانش آموزان در هر سنی آموزش داده ام. من عاشق آموزش روح خلاقی هستم که فکر می‌کند «نمی‌تواند» هنر کند و همچنین به دانش‌آموزان پیشرفته‌ای که می‌خواهند کارشان را به سطح جدیدی برسانند.

من لیسانس هنرهای زیبا از دانشگاه کارولینای شمالی در گرینزبورو دارم. من اکریلیک، آبرنگ و پاستل را به سبکی آزاد و واقع گرایانه کار می کنم. من مجذوب بافت و محو کردن مرز بین بوم و مجسمه هستم. اگرچه طبیعت موضوع من است، اما تجربه تماشا را با رنگ‌های روشن‌تر، دیدگاه‌های غیرمعمول و بافت زنده تشدید می‌کنم. من در بسیاری از نمایش‌های هنری محلی، نمایشگاه‌های گروهی و نمایشگاه‌های داوری شرکت و جوایز دریافت کرده‌ام و آثارم در بسیاری از مجموعه‌های خصوصی وجود دارد.

من نیمه اول زندگی ام را در کارولینای شمالی و نیمه دوم را در تگزاس گذراندم. پس از 3 سال سرد و مرطوب در ویرجینیا من و شوهرم دوباره به سمت جنوب به سمت فلوریدا آفتابی حرکت کردیم. من در مکان خوشحالم، نزدیک به ساحل هستم!

مرا در: ...اینستاگرام......Pinterest...

پیدا کنید

آثار هنری و وبلاگ من را در:

پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی گیاه شناسی آبرنگ با نشانگرهای مبتنی بر آب

Painting Watercolor Botanicals with Water-Based Markers

"از نشانگرهای مبتنی بر آب خود، مانند Tombow Dual Brush، برای ایجاد مواد گیاهی آسان و زیبا استفاده کنید. این یک تکنیک عالی برای طراحی در حال حرکت یا کسانی است که ..."


آموزش اصول آبرنگ: نقاشی کدو تنبل

Watercolor Fundamentals: Painting Pumpkins

"پاییز مبارک! این همه فصل کدو تنبل است! تکنیک های اساسی آبرنگ خود را با نقاشی چند کدو تنبل ساده و سرگرم کننده تمرین کنید. ما از یک لای گذر خواهیم کرد. .."


آموزش نقاشی مناطق استوایی آبرنگ با نشانگرهای مبتنی بر آب

Painting Watercolor Tropicals with Water-based Markers

"از نشانگرهای مبتنی بر آب خود، مانند TomBow Dual Brush، برای ایجاد گل های استوایی آسان و زیبا استفاده کنید. این یک تکنیک عالی برای طراحی در حال حرکت یا کسانی است که ...."


آموزش هنر استراحت قهوه: براش نشانگر آبرنگ هولی

Coffee Break Art: Brush Marker Watercolor Hollies

از نشانگرهای برس مبتنی بر آب خود، مانند Tombow Dual Brush، برای ایجاد هولی های آبرنگ آسان استفاده کنید. نشانگرهای قلم مو در کاردستی، حروف یا s شما نشسته است. ..


آموزش اصول آبرنگ: یک منظره دریایی را نقاشی کنید

Watercolor Fundamentals: Paint a Seascape

"با نقاشی منظره ساحلی حال و هوای تابستانی داشته باشید! چند تکنیک اساسی آبرنگ را با نقاشی یک منظره دریایی ساده تمرین کنید. ما یک درجه را طی خواهیم کرد..."


آموزش اصول اولیه آبرنگ: دانه های برف زمستانی آسان

Watercolor Fundamentals: Easy Winter Snowflakes

"یک صحنه برفی با آبرنگ ایجاد کنید که آسان و سرگرم کننده است! به مقداری برف نیاز دارید که مجبور نیستید بیل کنید؟ این کلاس نحوه استفاده از یک فناوری مقاومت ساده را نشان می دهد. .."


آموزش رنگ آمیزی دودل: تئوری رنگ برای علاقه مندان به رنگ آمیزی

Coloring a Doodle: Color Theory for Coloring Enthusiasts

"این کلاس به doodlerها و علاقه مندان به رنگ آمیزی درک اساسی از تئوری رنگ ها می دهد. ما با یک چرخ رنگ ساده و ترکیب رنگ ها شروع خواهیم کرد. . . .."


آموزش هنر استراحت قهوه: کشیدن یک دودل

Coffee Break Art: Drawing a Doodle

آیا شما عاشق دودل هستید؟ آیا تا به حال برای الهام گرفتن به Doodles نگاه می کنید و با پیچیدگی آنها گیج می شوید؟ آیا سعی کرده اید در مورد Doodles یاد بگیرید و غافلگیر شده اید. ..


آموزش اصول آبرنگ: کتاب تکنیک بسازید

Watercolor Fundamentals: Make a Technique Book

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."