Piotr Złotorowicz

فیلمنامه نویس و کارگردان

در سال 2005، من قبلاً یک مهندس تحصیل کرده بودم. فکر می کردم سینما همیشه فقط یک سرگرمی برای من خواهد بود. من تازه در یک کارخانه شروع به کار کرده بودم و همه چیز عالی بود. اما من مدام همین سوالات را از خودم می پرسیدم: آیا این شغل واقعا برای من است؟ آیا روزی نویسندگی و کارگردانی می تواند کار من باشد؟

من یک جهش ایمانی انجام دادم و برای امتحانات ورودی مدرسه ملی فیلم لهستان ثبت نام کردم. این بسیار ترسناک بود زیرا قبلاً در مورد این مدرسه در بیوگرافی کارگردانان مورد علاقه ام خوانده بودم. در آن زمان، من هیچ تجربه هنری واقعی نداشتم - فقط چند فیلم کوتاه که با دوستانم در شهر کوچکی که در آن بزرگ شدم ساختم. من حتی کسی را که یک هنرمند حرفه ای باشد نمی شناختم. می توانید تصور کنید که وقتی مرا پذیرفتند چقدر تعجب کردم! من کارم را رها کردم و برای تحصیل در رشته کارگردانی به لودز نقل مکان کردم.

اکنون، وقتی به زمانی که داشتم سفرم را آغاز می کردم نگاه می کنم، فکر می کنم دیوانه کننده است که یکی از فیلم های من در جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو به نمایش درآمد و جایزه دریافت کرد. من مجبور شدم با خانواده ام فیلم هایم را در تلویزیون لهستان ببینم. من هنوز از اینکه موفق شدم اولین فیلم بلندم را به نمایش بگذارم شگفت زده هستم و در حال حاضر در حال آماده شدن برای فیلمبرداری دومین فیلم هستم. هنوز هم برای من دیوانه کننده است که در یکی از معتبرترین تئاترهای اینجا در لهستان بازی کردم. من همچنین به عنوان مشاور فیلمنامه کار می کنم و به نویسندگان دیگر کمک می کنم فیلمنامه هایشان را اصلاح کنند. و علاوه بر آن، من یک معلم آکادمیک در مدرسه ملی فیلم لهستان هستم.

گاهی اوقات هنوز نمی توانم باور کنم که سینما زندگی من را تسخیر کرده است و دیگر فقط یک سرگرمی نیست. آیا من خاص هستم؟ جواب منفی. من فقط یک پسر با اشتیاق و ابزار مناسب هستم.

من Cinema Explained را ایجاد کردم تا این را به شما ارائه دهم. من 15 سال کسب دانش و تجربه عملی خود را به خدمت به دیگران تبدیل می کنم: مجموع مبتدیان یا حرفه ای هایی که می خواهند sy دانش خود را بنیادی کنند و به ترفندهای راهنمایی از همکار دیگری گوش دهند. سوابق مهندسی من به من کمک می کند دوره هایم را بهینه کنم، بدون اینکه شما را با چیزهایی که مهم نیستند، به شما اطلاعات درست بدهم، بنابراین می توانید رشد خود را به عنوان یک فیلمساز تسریع کنید.

دنیا از ابتدای سفر من تغییر کرده است. این روزها با دسترسی به تجهیزات ویدئویی، فیلمبرداری فیلم تقریباً هیچ هزینه ای ندارد. من فیلم‌هایی را دیده‌ام که با تلفن‌های همراه در مقابل تماشاگران جشنواره نمایش داده می‌شوند. هرگز زمان بهتری برای شروع ساخت فیلم وجود نداشت.

اگر به دنبال حقیقتی در مورد چگونگی نوشتن فیلمنامه‌های تاثیرگذار و کارگردانی فیلم‌هایی هستید که مخاطبانتان نمی‌توانند آن‌ها را فراموش کنند، پس روش تفکر و آموزش من را دوست خواهید داشت.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمبرداری: هنر نمای نزدیک

Cinematography: The Art of the Close-up

"آیا آماده‌ای تا مهارت‌های فیلمسازی خود را به سطح بالاتری برسانی؟ به دنیای نماهای نزدیک شیرجه بزن و رازهای خلق فیلم‌های جذاب سینمایی را کشف کن..."


آموزش فیلمسازی: یاد بگیرید که در فیلمتان شیرین کاری را روی صحنه ببرید

Filmmaking: Learn to Stage Stunts in Your Film

"یکی از عناصر کلیدی ساخت فیلم هیجان‌انگیز کردن مخاطب است. هیچ چیز مانند صحنه‌های بدلکاری منظره ایجاد نمی‌کند. - نام من پیوتر است. من یک کارگردان فعال فیلم هستم. ..."


آموزش مبانی فیلمبرداری: هنر داستان گویی بصری

Fundamentals of Cinematography: The Art of Visual Storytelling

"ساخت سینما فقط گرفتن عکس های زیبا نیست. پشت هر پلان باید هدفی وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد از نظر احساسی بر مخاطبان خود تأثیر بگذارید. در این دوره آموزشی ...."


آموزش پرش به فیلمنامه نویسی: اسکریپت خود را با نسخه رایگان CELTX بنویسید

Jump-Start to Screenwriting: Write Your Script With Free Version of CELTX

نوشتن اولین فیلمنامه شما می تواند ترسناک باشد. شما این ایده درخشان را دارید، اما واقعا نمی دانید چگونه آن را به فیلمنامه تبدیل کنید. ابزارهایی وجود دارد که ..


آموزش فیلمبرداری: Mastershots به عنوان ابزاری برای داستان سرایی بصری

Cinematography: Mastershots as a Tool of Visual Storytelling

"در این دوره، شما عمیقاً در هنر سینماتوگرافی با تمرکز بر نماهای استادانه غوطه ور خواهید شد. نماهای اصلی صحنه هایی هستند که در یک برداشت بدون وقفه ثبت می شوند که در آن ...."


آموزش فیلمنامه نویسی: با تجزیه و تحلیل «ورود»، نوشتن فیلم های طرح محور را بیاموزید

Screenwriting: Learn to Write Plot Driven Films by Analyzing 'Arrival'

آیا تا به حال سعی کرده اید فیلمنامه بنویسید اما در نهایت به یک صفحه خالی نگاه کرده اید؟ یا شاید شما شروع به نوشتن کرده اید اما در این فرآیند گیر کرده اید. یاد بگیرید که خود را ساختار دهید. ..


آموزش شروع پرش به فیلمنامه نویسی: هر آنچه که برای نوشتن اولین فیلمنامه خود باید بدانید

Jump-Start to Screenwriting: Everything You Need to Know to Write Your First Script

"نوشتن یک فیلمنامه آسان است اگر اصول خود را درست درک کنید - نام من پیوتر است. من یک فیلمنامه نویس و کارگردان فعال و یک معلم آکادمیک در Nationa لهستانی هستم. ..."


آموزش فیلمبرداری: هنر ظریف قرار دادن دوربین

Cinematography: The Subtle Art of Camera Placement

"فیلمبرداری بیشتر در مورد قرار دادن دوربین در صحنه است. این یک بیانیه بسیار جسورانه است زیرا در مورد ترکیب بندی و نور بسیار فکر می شود ...."


آموزش مبانی فیلمبرداری: هر اندازه شات توضیح داده شده است

Fundamentals of Cinematography: Every Shot Size Explained

"این دوره ای برای هر کسی است که علاقه مند به درک چگونگی فیلمبرداری از بازیگران است. نام من پیوتر زلوتوروویچ است و یک فیلمساز با بیش از 18 سال تجربه هستم. ..."


آموزش فیلمبرداری: هنر شات های POV

Cinematography: The Art of POV Shots

""


آموزش اصول فیلمبرداری: بهترین زاویه دوربین را با قانون 180 درجه انتخاب کنید

Fundamentals of Cinematography: Choose the Best Camera Angle with 180-degree Rule

«با یادگیری اصول قرارگیری دوربین در صحنه، بیشترین بهره را از بازی بازیگران ببرید. حتما متوجه شده اید که یک راه پیش فرض برای pl وجود دارد. .."


آموزش مبانی فیلمبرداری: سه تکنیک داستان گویی ذهنی

Fundamentals of Cinematography: Three Techniques of Subjective Storytelling

"یاد بگیرید که چگونه با بیان ذهنی داستان، از نگاه شخصیت اصلی خود، مخاطب خود را درگیر کنید. من Piotr Złotorowicz هستم و بیشتر به عنوان یک دی شناخته شده ام. .."


آموزش فیلمنامه نویسی: یاد بگیرید که با تجزیه و تحلیل «جوکر» نقاط عطف قدرتمند بنویسید

Screenwriting: Learn to Write Powerful Turning Points by Analyzing 'Joker'

آیا تا به حال سعی کرده اید فیلمنامه بنویسید اما در نهایت به یک صفحه خالی نگاه کرده اید؟ یا شاید شما شروع به نوشتن کرده اید اما در این فرآیند گیر کرده اید. یاد بگیرید که خود را ساختار دهید. ..