Cathrin Gressieker

هنرمند و طراح پارچه

خیلی خوشحالم که اینجا هستید! آیا شما هم مثل من عاشق نقاشی گل ها هستید و دوست دارید نکات، ترفندها و تکنیک های جدید برای نقاشی گل های آبرنگ شل و پر جنب و جوش بیاموزید؟

اسم من کاترین گرسیکر است (اگرچه زیرنویس‌های Skillshare سعی می‌کنند مرا متقاعد کنند که من کاترین براسیکا هستم...) و من یک هنرمند گل، نقاش روزانه و طراح پارچه هستم که در شمال آلمان زندگی می‌کنم، اما در جاهایی خوشحالم. با درختان نخل نقاشی گل‌های شل، اشتیاق بی‌پایان من است و دوست دارم هر روز آن را برای سرگرمی و برای امرار معاش انجام دهم. طرح‌های من برای محصولات در سراسر جهان مجوز گرفته‌اند، از نوار چسب تا مد روز - و اگرچه این فوق‌العاده است، اما هیچ چیز برای من با زیبایی فرآیند نقاشی قابل مقایسه نیست.

من مخصوصاً عاشق نقاشی در صبح زود، قهوه در کنارم هستم، خانواده ام (دو دختر و شوهرم) هنوز در خواب هستند و رویا می بینند - لحظات جادویی! من همچنین یک معلم یوگا هستم و متوجه شده ام که این نوع کامل مراقبه و روش تکریم خداوند خلاق است. گلها و نقاشی آنها یک زبان زیبا اسرارآمیز است.

من بخش نقاشی و روند خود را در فتوشاپ به شما نشان خواهم داد (کلاس های بیشتر در آینده!) نحوه تبدیل گل های خود به الگوهای فروش و صدور مجوز، با تمام تجربه ای که از 7 سال کار در طراحی پارچه دارم. صنعت به عنوان یک هنرمند آزاد موفق .

در اکانت اینستاگرامم من همچنین وقفه‌های زمانی فرآیند نقاشی‌ام، صحبت‌های خلاقانه‌ام را پست می‌کنم و هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم و امتحان می‌کنم. به اشتراک گذاشتن این تکنیک های با شما در اینجا در Skillshare لذت مطلق من است. اگر مطلبی را که در کلاس های من آموخته اید در اینستاگرام خود پست کنید، دیدن آن برای من بسیار مفتخر خواهد بود! لطفاً مرا تگ کنید تا بتوانم جادوی گلی که شما خلق می کنید را ببینم. من عاشق دیدن پروژه های کلاس شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش گل های آبرنگ جادویی - شل و دلربا با مایع ماسک

Magical Watercolor Florals - Loose & Enchanting with Masking Fluid

" اکستراواگانزای گل ادامه دارد! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این مایع عجیب به نام مایع ماسک چیست؟ دیگر نگاه نکنید، من در این کلاس خواهم بود. .."


آموزش گل های آبرنگ رایگان - بیایید زنبق را با ابزارها و تکنیک های سرگرم کننده رنگ کنیم

Free Watercolor Florals - Let's Paint Irises with Fun Tools and Techniques

" بیایید گل های آبرنگ بسیار رایگان و سرگرم کننده را نقاشی کنیم! در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه عنبیه‌ها را به روشی آزاد و انتزاعی، با قلم‌هایی که معمولاً می‌توانید رنگ آمیزی کنید. .."


آموزش گلهای آبرنگ شل - از الهامات قدیمی تا تفسیر مدرن قسمت 1

Loose Watercolor Florals - From Vintage Inspiration to Modern Interpretation Part 1

آیا دوست دارید گل های آبرنگ شل و پر جنب و جوش را با پیچ و تاب مدرن نقاشی کنید؟ آیا عاشق خشخاش، گل رز و گل صد تومانی هستید؟ این کلاس برای شماست! در این کلاس ..


آموزش گل‌های گشاد iPad - نقاشی با برس‌های زنده آبرنگ در Adobe Fresco

Loose iPad Florals - Painting with Watercolor Live Brushes in Adobe Fresco

آیا می‌خواهید یاد بگیرید که گل‌های آبرنگ آزاد را به صورت دیجیتالی در iPad نقاشی کنید؟ آیا طبیعت روان آبرنگ واقعی را دوست دارید و می خواهید به si دست پیدا کنید. ..


آموزش از نقاشی تا الگو در فتوشاپ - ایجاد یک تکرار توضیح داده شده 1 به 1

From Painting to Pattern in Photoshop - Creating a Repeat explained 1-on-1

زمان الگوسازی است! این کلاس کل فرآیند ایجاد یک الگوی تکراری از نقاشی‌هایتان را در فتوشاپ به شما نشان می‌دهد. - از اسکن - و حذف کنید. ..


آموزش گل های آبرنگ رویایی - سریع و آسان در تکنیک مرطوب روی خیس

Dreamy Watercolor Florals - Quick & Easy in the Wet-on-Wet Technique

" آیا عاشق گل های آبرنگ شل هستید و دوست دارید آنها را با یک آمپر سریع رنگ کنید. راه اسان؟ در این کلاس نقاشی مبتدی من به شما wet-on-we را نشان می دهم. .."


آموزش گل های آبرنگ شل - از الهامات قدیمی تا تفسیر مدرن قسمت 2

Loose Watercolor Florals - From Vintage Inspiration to Modern Interpretation Part 2

من با یک کلاس نقاشی گل جدید برگشته‌ام و این بار واقعاً گل‌های سبک مدرن خود را به سطح بعدی می‌بریم! این قسمت 2 از کلاس سری wh است. ..