Vladimir Popov

هنرمند/نویسنده/محقق/معلم

سلام!

من ولادیمیر هستم.

من تصویرگر حرفه ای هستم که با ناشری مانند Storm King Comics، Scout Comics، Dark Horse ، Vault Comics، Top Cow، Image Comics، IDW Publishing، Boom Studios، Dynamite Entertainment، Stela، DoubleTake، Wired Magazine، Soleil، Glenat (فرانسه)، La Feltrinelli (ایتالیا) و دیگران.

در طول دهه گذشته، من روی عناوین دارای مجوز معتبری مانند Clive Barker's Hellraiser Next Testament، Robocop، Highlander، Steed and Mrs. Peel، Noir، Pathfinder، Adventure Time World Amazing of Gumball از Cartoon Network کار کردم. Maze Runner و دیگران.

من همچنین در عناوین متعلق به سازندگان مانند Starship Down، Fearscape، A Dark Interlude، Relics of Youth، Port of Earth، Sand + Bone، Rome West، Control، The Returning، Darklight، Americatown، Freelancers همکاری کردم. ، ولاد و دیگران.

در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع دکتری هستم. مطالعات هنر معاصر، جایی که من جنبه علمی هنر، تحقیق و آموزش آکادمیک آینده این فرم را بررسی می کنم.

کمیک، تصویرسازی، نویسندگی، رمان و هنر به طور کلی هرگز برای من فقط یک شغل یا یک کار نبود. آنها زندگی من بودند و هستند. با بیش از 10 سال تجربه و بیش از 300 نشریه بین المللی تحت کمربندم، به این نتیجه رسیدم که خوب است که همه آن دانش و تجربه را در شکل جدیدی قرار دهم و به جامعه برای نسل های بعدی و هر کسی که علاقه مند به یادگیری است، بازگردانم. این شکل زیبا از هنر.

من یک/خواننده/سینفیل/هیکر/بازیگر بزرگ و عاشق همه حیوانات بزرگ و کوچک هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش کارگردانی پنل کتاب کمیک را بیاموزید! مقدمه ای بر کتاب های مصور، قسمت 2!

Learn Comic Book Panel Directing! Introduction to Comic Books, Part 2!

"به معرفی کتاب های مصور، قسمت 2: دوره کارگردانی پانل خوش آمدید. هدف از این دوره آموزشی چهار قسمتی مینی سریال توضیح این است که کتاب های مصور چیست و چگونه هستند. .."


آموزش اصول اسکریپت کتاب کمیک را بیاموزید! مقدمه ای بر کتاب های مصور، قسمت اول!

Learn Comic Book Script Basics! Introduction to Comic Books, Part 1!

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه کتاب های مصور ساخته می شوند؟ چه چیزی برای ساخت یک کتاب کمیک انجام می شود؟ اسکریپت چیست؟ هنر خط چیست؟ کتاب کمیک چگونه رنگ می شود؟ ..