Ben Lund

موسس - گروه بازاریابی Rise

13 سال تجربه تبلیغات دیجیتال از جمله چهار سال گذشته در Google. قبل از گوگل من در نهادهای رسانه ای بزرگ مانند آژانس تبلیغاتی RKG (از زمانی که توسط Merkle خریداری شد)، Yahoo! و هیولا در طول دوران حرفه‌ای‌ام با شرکت‌های سازمانی (Nutrisystem، Philips، Aspen Dental، Weight Watchers، Equinox Fitness، و غیره) کار کردم، به معنای واقعی کلمه به شرکت‌ها کمک کردم میلیون‌ها دلار از AdWords سود ببرند و اکنون می‌خواهم تخصص خود را برای استفاده بیشتر افراد و کسب‌وکارها افزایش دهم.

در حال حاضر من بنیانگذار Rise Marketing Group () هستم که خدمات کامل تبلیغات دیجیتال و یک وبلاگ بازاریابی DIY، DIY Digital Strategy (www.diydigitalstrategy.com) را ارائه می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش 7 نکته بهینه سازی تبلیغات پیشرفته گوگل (Adwords) از یک کارمند سابق گوگل

7 Advanced Google Ads (Adwords) Optimization Tips from a Former Googler

"در طول 4 سال گذشته در Google، من به صورت روزانه در Google Ads (AdWords) بوده‌ام و تمام تفاوت‌های ظریف این پلتفرم و نحوه حذف بهترین‌ها را می‌دانم.


دوره آموزشی SEO برای مشاغل کوچک: راهنمای رتبه بندی بالاتر در گوگل

SEO for Small Businesses Course: The Guide to Ranking Higher on Google

"دوره سئو برای مشاغل کوچک آیا می خواهید کسب و کار کوچک شما در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد؟ اگر چنین است، پس باید در مورد سئو اطلاعات کسب کنید. SEO مخفف موتور جستجو است. .."


آموزش فروشگاه Shopify خود را از طریق Google تبلیغ کنید - بازاریابی دیجیتال از یک کارمند سابق Google

Advertise your Shopify Store via Google - Digital Marketing From a Former Googler

"آیا فروشگاه Shopify دارید و به دنبال تبلیغ محصولات هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن!! دوره های زیادی وجود دارد که به کاربران یاد می دهد چگونه یک Sh را توسعه دهند. .."


بازاریابی دیجیتال با تبلیغات گوگل (AdWords) توسط یک کارمند سابق گوگل آموزش داده شده - شامل گواهی!

Digital Marketing with Google Ads (AdWords) Taught by a Former Googler - Certificate Included!

حساب Google Ads خود را ایجاد کنید و شروع به جذب مشتریان برای کسب و کار خود کنید. این شامل تقریباً دو ساعت محتوا است که تمام اصول اولیه و بهترین مطالب را در بر می گیرد. ..