Nick Cave

آزمایش با خلاقیت!

سلام، من نیک کیو هستم، نه، نه آن (خواننده معروف کالت، سابقاً گروه The Bad Seeds) در صورتی که شما بپرسید.

در چند سال اخیر من دوست داشتم با سفارشات انیمیشن عجیب و غریب و جالب بازی کنم که به اندازه کافی خوش شانس بودم که روی آنها کار کنم، که به این معنی بود که بتوانم با نرم افزارهایی مانند Adobe Animate، Photoshop، After Effects و اکنون برخی از برنامه‌های عالی iPad، مانند Assembly، Affinity Designer، Affinity Photo، Core Animator، Alight Motion، DoInk و Procreate.

حتی اکنون به من می‌گویند «انیماتور»، اما متأسفانه هیچ عبارات جالبی مثل «من برمی‌گردم» ندارم! حدس می‌زنم می‌توانم یکی از این موارد را بپذیرم، «من دوست دارم میان‌وعده بخورم» (امم.. احتمالاً به کار نیاز دارد!)

من تلاش خود را در توسعه بازی و برنامه تلفن همراه امتحان کردم، محتوای وب سرگرم کننده، جذاب برای وب سایت خوانندگان و توسعه جوانان ایجاد کردم، محتوای متحرک از طریق کد و به طرز شگفت انگیزی حتی یکی از برندگان مسابقه گیف متحرک سال گذشته بودم. ، با استفاده از یک تصویر بایگانی موزه بدون حق چاپ (به تصویر زیر مراجعه کنید).

آنچه که من هنگام کار با همکاران بر روی پروژه‌های نوآورانه دریافتم این است که چقدر از انتقال دانشی که در طول مسیر آموخته‌ام و متعاقباً دیدن آنها خلاقیت‌های خارق‌العاده لذت می‌برم. بنابراین، امیدوارم بتوانم بخشی از این تجربه را با همه شما به اشتراک بگذارم.

مهمترین چیزی که من تشویق می کنم این است که از امتحان کردن چیزی و آزمایش ایده ها نترسید. از این گذشته، آیا این نقاش مارسل دوشان نبود که گفت: "من به این نتیجه رسیدم که یک هنرمند ممکن است از هر چیزی استفاده کند - یک نقطه، یک خط، مرسوم ترین یا غیر متعارف ترین نماد - برای بیان آنچه می خواهد بگوید."

من واقعاً به دنبال این هستم که آنچه را که شما خلق می کنید ببینم و هنوز از اینکه همیشه در اینجا چیزهای جدید یاد می گیرم شگفت زده می شوم. لذت بردن!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی یک انیمیشن جمجمه در iPad با استفاده از برنامه های Assembly و Procreate

Design A Skull Animation On the iPad Using Assembly and Procreate Apps

"این کلاس دانش‌آموزان را با قدرت و تطبیق‌پذیری برنامه‌های موبایل iPad مدرن، Assembly و Procreate آشنا می‌کند تا یک انیمیشن جمجمه کارتونی سرگرم‌کننده بسازد.


آموزش با استفاده از Photoshop، Procreate و After Effects تصاویر رایگان میراث فرهنگی را به گیف های متحرک تبدیل کنید.

Remix Free Cultural Heritage Images Into Animated Gifs Using Photoshop, Procreate and After Effects

"آیا می‌دانستید تعداد زیادی عکس بدون حق چاپ وجود دارد که قبلاً دیجیتالی شده، آنلاین و برای استفاده در مالکیت عمومی در دسترس است. اکنون، بسیاری از نهادهای فرهنگی..."


آموزش ایجاد گیف های متحرک در Adobe Fresco

Creating Animated Gifs in Adobe Fresco

با استفاده از جدیدترین ابزارهای حرکتی Adobe Fresco، یاد می گیرید که چگونه یک انیمیشن کوچک سرگرم کننده ایجاد کنید، که می توانید آن را هم به صورت گیف متحرک یا یک ویدیو صادر کنید. ..