John Knowles

کارگردان انیمیشن

من عاشق انیمیشن و احساس جان دادن به شخصیت‌ها هستم، اما وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم، سخت بود که بدانم از کجا شروع کنم.

به همین دلیل است که تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از کلاس‌های باکیفیت ایجاد کنم و بر اساس سال‌ها تجربه حرفه‌ای‌ام، مسیر روشنی را برای انیماتورهای جدید برای شروع انیمیشن ارائه کنم.

اگر رویای یادگیری انیمیشن شخصیت ها را دارید، امیدوارم این کلاس ها راه را به شما نشان دهند!

من واقعاً از دیدن آنچه می توانید ایجاد کنید هیجان زده هستم!



برای کشف بیشتر درباره من، بیوگرافی کامل من را در زیر بررسی کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید هر زمان که کلاس‌های جدیدی منتشر می‌کنم به شما اطلاع داده شود، فقط دکمه + دنبال کردن را فشار دهید.

بیش از همه، من یک داستان سرا هستم.

چه نوشتن، چه تصویرسازی یا انیمیشن، هدف من همیشه بیان بهترین داستان ممکن است.

من به عنوان انیماتور شخصیت و کارگردان انیمیشن برای تلویزیون کودکان، بیش از پانزده سال است که به طور حرفه ای داستان می گویم.

اکنون، وقتی مشغول کمک به گفتن داستان شخص دیگری نیستم، تمام این تجربه را برای آوردن برخی از ایده های اصلی خودم به جهان به کار می برم.


علاوه بر داستان گویی در اشکال مختلف و متنوع، من همیشه عاشق ماجراجویی و دنیای طبیعی بوده ام. بالا رفتن از کوه ها و خوابیدن زیر ستاره ها، دوچرخه سواری در سراشیبی در مسیر تکی فراگیر، گرفتن چند موج یا به سادگی پیاده روی آرامش بخش در جنگل های محلی. وقت آزادم را اینگونه می گذرانم و بیشتر الهاماتی را پیدا می کنم که به کارم وارد می شود.

منبع کلیدی دیگر من خانواده ام هستند. با کودکان خردسالی که دائماً برای اولین بار چیزهایی را تجربه می‌کنند، نمی‌توانید دنیا را با چشمانی تازه نبینید و در بسیاری از چیزهای روزمره که در غیر این صورت بدیهی می‌گرفتیم، شادی و الهام پیدا کنید.

اگر می‌خواهید برخی از کارهای انیمیشن و تصویرسازی من را ببینید، یا فقط کمی بیشتر درباره من بدانید، به وب‌سایت نمونه کارها من سر بزنید:

دوره های این مدرس:

آموزش Into Animation: Character Animation Fundamentals in Blender 3D

Into Animation: Character Animation Fundamentals in Blender 3D

انیمیشن شخصیت‌ها می‌تواند یک سرگرمی سرگرم‌کننده یا یک حرفه هیجان‌انگیز و پر ارزش باشد. هر مسیری را که بخواهید دنبال کنید، این کلاس مهارت‌های ضروری را به شما آموزش می‌دهد.


آموزش Into the Ocean: Character Sculpting Essentials در Blender 3D

Into the Ocean: Character Sculpting Essentials in Blender 3D

مجسمه سازی سه بعدی یک راه سرگرم کننده و شهودی برای خلق شخصیت ها به صورت سه بعدی است. این کلاس برای آموزش مهارت های ضروری مجسمه سازی سه بعدی که برای بدست آوردن s نیاز دارید طراحی شده است. .."


آموزش Into Animation: Blender 3D Essentials برای انیماتورها

Into Animation: Blender 3D Essentials for Animators

"یادگیری انیمیشن سه بعدی کاراکتر می تواند سخت باشد. اصول انیمیشن وجود دارد که باید در کنار درک بازیگری و اجرا آموخته شود. این پیچیده تر است. .."


آموزش Into the Ocean: Character Modelling Essentials در Blender 3D

Into the Ocean: Character Modeling Essentials in Blender 3D

"بهترین انیمیشن کاراکترهای سه بعدی با یک مدل جذاب شروع می شود. این کلاس مهارت های ضروری مدل سازی سه بعدی مورد نیاز برای ارائه کاراکترهای ساده را به شما آموزش می دهد."


آموزش Into the Ocean: Character Design Essentials

Into the Ocean: Character Design Essentials

"جان بخشیدن به طرح شخصیت اصلی خود یکی از رضایت بخش ترین کارهای خلاقانه ای است که می توانید انجام دهید. این کلاس به شما مهارت اساسی را می آموزد. . .


آموزش Into the Forest: با Blender 3D به تصویر خود عمق اضافه کنید

Into the Forest: Add Depth to Your Illustration with Blender 3D

"اگر شما یک هنرمند یا تصویرگر هستید، داشتن برخی از مهارت های اولیه سه بعدی دنیای جدیدی از امکانات را باز می کند. این کلاس راه هایی را بررسی می کند که از طریق آنها سه بعدی می تواند یک نمونه قبلی اضافه کند...."


آموزش Into the Ocean: Character Animation Essentials در Blender 3D

Into the Ocean: Character Animation Essentials in Blender 3D

دیدن شخصیت های خود از طریق انیمیشن یک تجربه جادویی است. این کلاس مهارت های ضروری انیمیشن شخصیت های سه بعدی را که نیاز دارید به شما آموزش می دهد. ..