Amy Plante

خلاق چند پرشور

سلام، من امی هستم. من یک خلاق چند پرشور هستم، که فقط یک راه فانتزی برای گفتن است که هرگز با تکنیک هنری یا صنایع دستی که دوست ندارم ندیده ام! تعدادی از مهارت های مورد علاقه من نقاشی، تصویرسازی، خیاطی و رنگرزی پارچه است.

من همیشه دوست داشتم مهارت های جدید را به دست بیاورم و آموخته هایم را به دیگران آموزش دهم. رویکرد من همیشه ساده نگه داشتن آن است و اجازه می‌دهم دانش‌آموزانم خودشان را با کارهایی که می‌توانند انجام دهند تحت تأثیر قرار دهند.

من را دنبال کنید تا ببینید با کارهای خودم چه کار می‌کنم و حتماً وقتی پروژه‌هایتان را به اشتراک می‌گذارید، مرا تگ کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت ترکیبی: ترکیبی از نقاشی، گلدوزی و خیاطی

Mixed Media Sewing: Blend Painting, Embroidery, & Sewing

احساسات خلاقانه خود را با دوخت ترکیبی ترکیب کنید! این پروژه سرگرم کننده و ساده ترکیبی از نقاشی، گلدوزی و خیاطی برای ایجاد یک کیسه زیپی همه کاره است. ..


آموزش بافتنی برای سرگرمی: ملیله کوچک برای مبتدیان

Weaving for Fun: Mini Tapestry for Beginners

"کاردستی ساده بافندگی را بیاموزید و یک سرگرمی سرگرم کننده و آرامش بخش به زندگی خود بیافزایید! این کلاس با محوریت مبتدیان به آرامی شما را از طریق اصول اولیه ماشین بافندگی ما راهنمایی می کند."


آموزش نقاشی رنگ روغن بی باک: رویکردی بصری به رنگ و عمق

Fearless Oil Painting: An Intuitive Approach to Color and Depth

"یاد بگیرید چگونه بدون ترس با روغن نقاشی کنید! اگر همیشه می خواستید نقاشی رنگ روغن را امتحان کنید اما از شروع کار ترسیدید، این کلاس برای شماست. این. .."


آموزش جادوی گیاهی: رنگرزی طبیعی در آشپزخانه

Plant Magic: Natural Dyeing in the Kitchen

با استفاده از هنر رنگرزی طبیعی، مواد ساده را به پارچه های مجلل تبدیل کنید! این هنر شگفت انگیز طراحی پارچه را با زندگی پایدار ترکیب می کند. استفاده كردن. ..


آموزش ترکیب رنگ بدون ترس: نکات + ترفند برای هر رسانه ای

Fearless Color Mixing: Tips + Tricks for Any Medium

"یاد بگیرید که پالت های رنگی خود را با اطمینان ترکیب کنید! اگر به طور کلی در نقاشی تازه کار هستید، یا تا به حال در ترکیب رنگ ها از ابتدا با مشکل مواجه شده اید، این بهترین کار است."


آموزش کاردستی دوخت: 3 روش خیاطی برای ارتقاء الگوی پیراهن

Stitch Craft: 3 Sewing Hacks to Upgrade a Shirt Pattern

"یک الگوی پیراهن اصلی را به سه سیلوئت شیک تبدیل کنید! من به شما نشان خواهم داد که چگونه از یک الگوی ساده پیراهن خریداری شده به عنوان نقطه شروع برای طراحی پیش نویس خود استفاده کنید."


آموزش بافتنی برای سرگرمی: روسری زنجیره ای برای مبتدیان

Knitting for Fun: Chain Link Scarf for Beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش 1 بالش - 7 مهارت چرخ خیاطی برای مبتدیان

1 Pillow - 7 Sewing Machine Skills for Beginners

آیا می خواهید هفت مهارت چرخ خیاطی را با یک پروژه بالش ساده یاد بگیرید؟ البته که انجامش میدی! این کلاس دانش بنیادی مورد نیاز برای توسعه y را پوشش می دهد. ..


آموزش Plant Magic II: Foraging for Natural Fabric Dyes

Plant Magic II: Foraging for Natural Fabric Dyes

"هنر جادویی جستجوی علوفه و دم کردن رنگ های پارچه طبیعی خود را بیاموزید! این کلاس برای مبتدیان، فرآیند جستجوی علوفه برای گیاهان و تغییر شکل را پوشش می دهد..."