Kate Stanley

مهندس نرم افزار در IBM
کیت استنلی یک مهندس نرم افزار در IBM است که در کنفرانس های فناوری در سراسر جهان نیز ارائه می دهد.

کیت برای اولین بار در IBM به عنوان بخشی از دوره کارآموزی تابستانی Extreme Blue کار کرد. او 12 هفته با همکارهای خود در مقطع کارشناسی روی بازی ای کار کرد که به کودکان نوشتن کد پایتون را آموزش می دهد. کیت به سرعت متوجه اشتیاق خود به فناوری و کمک به دیگران برای یادگیری شد.

پس از اتمام کارشناسی ارشد ریاضیات خود در دانشگاه دورهام، او در سال 2014 به عنوان بخشی از تیم لیبرتی تمام وقت به IBM پیوست. در اینجا او سفر خود را به جاوا و میکروسرویس ها آغاز کرد و تخصص خود را افزایش داد. کیت طیف وسیعی از وبلاگ ها و مقالات را نوشته است و یکی از نویسندگان کتاب قرمز IBM در مورد میکروسرویس های جاوا است. او همچنین در Game On!، یک بازی ماجراجویی مبتنی بر متن قدیمی که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا میکروسرویس ها را در زمینه یادگیری سرگرم کننده کشف کنند، مشارکت می کند.

کیت واقعا از ارائه و به اشتراک گذاری دانش لذت می برد. در سال 2016 او روی صحنه اصلی در Jfokus در سوئد ارائه شد. از آن زمان کیت در کنفرانس هایی در سراسر جهان از جمله JavaOne در سانفرانسیسکو و Devoxx UK در لندن ارائه کرده است.

کیت اکنون روی IBM Event Streams کار می‌کند، یک پیشنهاد آپاچی کافکا که کاملاً پشتیبانی می‌شود. در کنار کار توسعه، او همچنان به ارائه، به اشتراک گذاری تجربیات خود با کافکا و جاوا در کنفرانس ها و جلسات ادامه می دهد. او هیجان زده است که عشق خود به برنامه نویسی را از طریق دوره آموزشی خود در آموزش لینکدین با دیگران به اشتراک بگذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش Cloud-Native Development با استفاده از جاوا با Eclipse MicroProfile

Cloud-Native Development Using Java with Eclipse MicroProfile

بیاموزید که با کمک Eclipse MicroProfile برنامه های جاوا بهینه شده cloud-Java برای معماری های ریز سرویس ها بسازید.


آموزش استقرار و اجرای آپاچی کافکا در Kubernetes

Deploying and Running Apache Kafka on Kubernetes

با نحوه استقرار آپاچی کافکا در Kubernetes آشنا شوید. ویژگی ها و گزینه های پیکربندی ضروری برای استقرار موفقیت آمیز را بررسی کنید.