Cherie Burbach

هنرمند، نویسنده، شاعر

من از زمانی که خیلی جوان بودم یک هنرمند و نویسنده بودم. وقتی صحبت از بیان و خلاقیت به میان می آید، کلمات و تصاویر همیشه برای من مرتبط بوده اند.

من دوست دارم با رنگ های پر جنب و جوش نقاشی کنم که پیامی مثبت و امیدوارکننده ارائه می دهد. گاهی اوقات این کار با حیوانات، دختران یا گلهای عجیب و غریب انجام می شود و گاهی اوقات کلمات و شعر را ترکیب می کند. برای من، هنر همه چیز در مورد احساسات است.

من از رسانه های ترکیبی لذت می برم زیرا نقاشی را به سفری جدید تبدیل می کند، سفری که در مورد کشف تصویری است که می خواهم به همان اندازه که در حال ایجاد آن است منتقل کنم. افزودن لایه‌های کاغذ و رنگ و کلمات پلی است بین هنر و نوشتار من و شعر بصری خلق می‌کند که خلاقیت را به روشی جدید ارج می‌نهد.

من از رنگ‌های اکریلیک، چوب روغنی، پاستل و جوهر استفاده می‌کنم. اغلب کلمات به نوعی با هنر ترکیب می شوند، یا از آیات کتاب مقدس، یک فکر یا احساس، یا خطوطی از شعر اصلی من. من مردم را تشویق می کنم که به هنر من نزدیک شوند و جزئیات کوچکی را که در آن گنجانده شده است ببینند.

دوره های این مدرس:

آموزش راه های ساده برای شروع یک بوم رسانه های ترکیبی

Simple Ways to Start a Mixed Media Canvas

"به Cherie Burbach بپیوندید تا راه های مورد علاقه خود را برای شروع یک نقاشی ترکیبی به شما نشان دهد. اینها تکنیک هایی هستند که شما را به سرعت روی لایه های بافت هدایت می کنند.


آموزش پس زمینه های رسانه های ترکیبی

Mixed Media Backgrounds

"در این کلاس، Cherie Burbach، هنرمند میکس مدیا، ده (10) راه مختلف برای ایجاد یک پس‌زمینه رسانه‌ای ترکیبی را به شما نشان می‌دهد. این چیزی بیش از شروع یک متر ترکیبی است.


آموزش ایجاد یک چهره ترکیبی با قلم رنگ

Creating a Mixed Media Face With Paint Pens

به Cherie Burbach بپیوندید تا به شما نشان دهد که چگونه با استفاده از قلم های رنگ ترکیب شده با سایر تکنیک های ترکیبی مانند کلاژ، بافت و نقاشی، چهره بسازید. من. ..


آموزش عروسک هنر آفتابگردان: عروسک ترکیبی که می توانید رنگ آمیزی و دوخت آن را انجام دهید

Sunflower Art Doll: A Mixed Media Doll You Can Paint and Sew

"در این کلاس، هنرمند Cherie Burbach به شما نشان می دهد که چگونه یک عروسک هنری بد بو با الهام از گل های آفتابگردان بسازید. با استفاده از تکه های پارچه و رنگ خود، یک یونی ایجاد خواهید کرد."


آموزش ساخت مجله هنری با اقلام از سطل بازیافت شما

Making an Art Journal With Items From Your Recycle Bin

"Cherie Burbach هنرمند رسانه‌های ترکیبی به شما نشان می‌دهد چگونه از جعبه‌های مقوایی در انباری خود یک مجله هنری بسازید. با استفاده از وسایلی که معمولاً دور می‌ریزید، ما می‌سازیم..."


آموزش استفاده از فضای منفی برای ایجاد گل های رسانه ای ترکیبی

Using Negative Space to Create Mixed Media Flowers

"در این کلاس، Cherie Burbach هنرمند ترکیبی به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از کلاژ و فضای نگاتیو یک نقاشی ترکیبی گل ایجاد کنید. او از آکری سیال استفاده می کند. ..."


آموزش گل های ترکیبی

Mixed Media Flowers

با چری بورباخ همراه باشید تا به شما نحوه رنگ آمیزی گل ها را با استفاده از انواع رنگدانه های مختلف و روش های رنگ آمیزی ترکیبی نشان دهد. شما با اکریلیک کار خواهید کرد. ..


آموزش منحصر به فرد بودن شما به عنوان یک هنرمند

Being Uniquely You As an Artist

"این کلاس برای هنرمندانی است که به دنبال ایجاد سبک و برند هنری خود هستند. منحصر به فرد بودن شما به عنوان یک هنرمند مدتی طول می کشد، اما کلید توسعه است."


آموزش استفاده از چوب روغن برای رنگ آمیزی صورت

Using Oil Sticks to Paint a Face

"به چری بورباخ بپیوندید تا به شما نشان دهد چگونه با استفاده از چوب روغنی چهره ها را نقاشی کنید. او همچنین اصول طراحی چهره و نسبت های ساده ای را که می توانید حفظ کنید را پوشش می دهد."