Nikki Hess

هنرمند | مربی | اسطوخودوس و دریا

سلام، من نیکی هستم. من یک هنرمند ترکیبی هستم، به طور خاص عاشق آبرنگ، خوشنویسی، تصویرسازی و طراحی در Procreate هستم. من کاملاً عاشق خلق هنر هستم و دوست دارم به دیگران نیز این کار را بیاموزم.

من 5 سال تجربه در صنعت عروسی دارم، بنابراین دوره هایی در زمینه لوازم التحریر مانند نحوه ساخت دعوت نامه عروسی، خوشنویسی پاکت نامه، طراحی علائم پارچه و غیره را نیز مشاهده خواهید کرد... هدف من در سال جاری (2022) این است که هزاران آموزش آبرنگ را برای شما به ارمغان بیاورم زیرا این یک علاقه بزرگ من است!

امیدوارم از مطالب من لذت ببرید و من همیشه دوست دارم از شما بشنوم، بنابراین در هر زمان با خیال راحت تماس بگیرید! می توانید به ایمیل من در Nikki@LavenderAndSea.com ایمیل بزنید یا من را در اینستاگرام @LavenderAndSea دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر طراحی دعوت عروسی

Introduction to Wedding Invitation Design

"این دوره برای شما مناسب است اگر به تازگی طراحی دعوتنامه را شروع کرده اید و شاید نمی دانید از کجا شروع کنید! من راهنمای گام به گام ایجاد را به شما ارائه می دهم."


آموزش چگونه آثار هنری آبرنگ را دیجیتالی کنیم

How To Digitize Watercolor Artwork

راهنمای مبتدی برای دیجیتالی کردن آثار هنری آبرنگ.


آموزش خوشنویسی مدرن با قلم برای مبتدیان

Modern Calligraphy With A Dip Pen For Beginners

"هی هی! من خیلی هیجان زده هستم که شما اینجا هستید. من به شما یاد خواهم داد که چگونه از قلم (که گاهی به عنوان قلم نوک تیز نیز شناخته می شود) برای ایجاد خطاطی مدرن استفاده کنید! این ...."


آموزش نقاشی با آبرنگ: یک گل رز باغ واقعی را رنگ کنید

Watercolor Painting: Paint a Realistic Garden Rose

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک گل رز واقع گرایانه (به طور خاص رز باغ شگفت انگیز دیوید آستن) را با استفاده از رنگ های آبرنگ نقاشی کنید. این کلاس برای. ..


آموزش یاد بگیرید که با استفاده از آبرنگ صحنه ای عجیب از کلبه را نقاشی کنید

Learn to Paint a Quaint Cottage Scene Using Watercolor

"Cottage Core در این چند سال اخیر یک روند واقعی است، زیرا فکر می کنم همه ما می خواهیم به سادگی برگردیم. در این کلاس من به شما می خواهم که pai را آموزش دهم."


آموزش صحنه های آبرنگ عجیب و غریب ایجاد کنید

Create Whimsical Watercolor Scenes

این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از رنگ های آبرنگ و یک خودکار جوهر سیاه، صحنه آبرنگ زیبا و عجیب خود را بسازید. این یک کلاس ایجاد برای a است. ..


آموزش نحوه طراحی، چاپ و مونتاژ آسترهای پاکت نامه

How To Design, Print, and Assemble Envelope Liners

"در این کلاس لایه برداری پاکت نامه سطح مبتدی، همه چیزهایی را که برای ایجاد آستر پاکت نامه های زیبا، چه برای خود و چه برای شما، نیاز دارید، به شما آموزش می دهم.


آموزش نحوه ساخت تابلوهای پارچه ای

How to Make Fabric Signs

آیا تابلوهای جالبی که از پارچه ساخته شده اند را دیده اید؟ شرط می بندم از این که چقدر آسان هستند شگفت زده خواهید شد! در این دوره به شما آموزش می دهم که چگونه پارچه خود را بسازید. ..


آموزش فروش هنر خود: راهنمای گام به گام برای فروش آثار هنری

Sell Your Art: A Step By Step Guide To Selling Art Prints

"در این کلاس من به شما یک راهنمای گام به گام برای تبدیل آثار هنری زیبا به چاپ های هنری می دهم که می توانند در وب سایت خود یا پلتفرمی مانند Ets به فروش برسند."


آموزش گیاهان خانگی را در Procreate نشان دهید

Illustrate House Plants in Procreate

"در این کلاس ما گیاهان خانه های محبوب را در زاد و ولد طراحی و نقاشی خواهیم کرد. گیاهانی که نقاشی خواهیم کرد عبارتند از Pothos بسیار محبوب، Snake pla...."


آموزش یک ماندالای آبرنگ آسان را رنگ کنید

Paint an Easy Watercolor Mandala

"در این آموزش کوتاه، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک ماندالا را با رنگ آبرنگ طراحی و نقاشی کنید. این یک تمرین سرگرم کننده و مراقبه است. یک مداد بردارید و یو..."


آموزش نقاشی با آبرنگ: میوه ها و سبزیجات تابستانی

Watercolor Painting: Summer Fruits and Veggies

"در این کلاس سطح مبتدی، من به شما نشان می‌دهم که چگونه میوه‌ها و سبزیجات تابستانی را با آبرنگ رنگ کنید. اگر تا به حال قبل از آن، یک قلم موی آبرنگ انتخاب نکرده‌اید، توصیه می‌کنم..."


آموزش گل های آبرنگ شل برای مبتدیان: گل های Cosmo

Loose Watercolor Florals for Beginners: Cosmo Flowers

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه گل های آبرنگ شل را نقاشی کنید، گل زیبای کیهانی را نقاشی کنید! ما از تکنیک مرطوب روی مرطوب و مرطوب روی خشک استفاده خواهیم کرد. ..."


آموزش مفهوم و الهام برای طراحی دعوت

Concepting and Inspiration For Invitation Design

"در این آموزش من شما را در فرآیند طراحی مجموعه های دعوت سفارشی راهنمایی می کنم. من با جلسات مشتری خود شروع می کنم و تا الهام گرفتن ادامه می دهم. . .."


آموزش نقوش کریسمس نقاشی آبرنگ

Watercolor Paint Christmas Motifs

"در این کلاس من شما را با نقاشی چندین نقوش آبرنگ با مضمون کریسمس (تعطیلات) آشنا خواهم کرد. نقوش موجود عبارتند از: کلوچه های شیرینی زنجفیلی، عصا آب نبات، پپه. ..."


آموزش تاج گل کریسمس نوردیک را با آبرنگ رنگ کنید

Paint A Nordic Christmas Wreath With Watercolor

"در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه یک تاج گل کریسمس به سبک اسکاندیناوی یا نوردیک را با رنگ های آبرنگ نقاشی کنید. من شما را در هر مرحله از این کار راهنمایی خواهم کرد. . .


آموزش راهنمای مبتدیان برای نقاشی با آبرنگ

A Beginner's Guide To Watercolor Painting

"این یک راهنمای کامل برای مبتدیان برای نقاشی با آبرنگ است! اگر می‌خواهید نحوه نقاشی با آبرنگ را بیاموزید. . . . یا اگر یاد گرفته اید، این دوره عالی است."


آموزش با استفاده از Procreate حیوان خانگی خود را به یک برچسب تبدیل کنید

Turn Your Pet Into A Sticker Using Procreate

"در این کلاس من به شما یک راه آسان و سرگرم کننده برای استفاده از iPad خود با Procreate برای ایجاد آثار هنری از حیوان خانگی خود و تبدیل آن اثر هنری به یک برچسب نشان می دهم! شما نیاز خواهید داشت. .."


آموزش آدرس پاکت نامه با خط قلم

Envelope Addressing with Dip Pen Calligraphy

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه پاکت نامه ها را با خوشنویسی قلم نویسی نشان دهید. همانطور که من خواهم گفت، دانش اولیه (سطح مبتدی) خوشنویسی قلم زنی مورد نیاز است.