Chris V

هنرمند، طراح، سازنده

من کریس وی هستم، خلاق پشت سر، سرزمین عجایب آنلاین، جایی که همه هنرها، همکاری ها و سایر پروژه های سرگرم کننده ام را گرد هم آورده ام. هنر و تصویرسازی برای من یک عشق طولانی مدت بوده است، و من بسیار هیجان‌زده هستم که دانش، نکات و ترفندهایم را در کلاس‌هایم با شما به اشتراک می‌گذارم.

من محیط یادگیری بدون فشار ندارم، بنابراین هر پروژه، سوال یا نظری را بدون این که احساس کنید به اندازه کافی خوب نیست به اشتراک بگذارید. همه ما باید از یک جایی شروع کنیم. من کردم! ممکن است تعجب کنید که چه کاری می توانید انجام دهید. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید! : )

می‌خواهید یک فضای امن برای ما به اشتراک بگذاریم، یکدیگر را به چالش بکشیم و سؤال بپرسیم؟ به دانش آموز من بپیوندید

آیا می خواهید در زمان واقعی با من نقاشی کنید؟ به بعدی بپیوندید! ما یک پروژه را با هم نقاشی می کنیم، شما می توانید سؤال کنید، و حتی ممکن است یک یا دو بخندیم. ; ) من نمی توانم صبر کنم تا شما را به زودی ببینم!

آرزوی سلامتی و مثبت برای شما!!

کریس وی. ;-)

سلام... من کریس هستم، یک طراح، تصویرگر و سازنده. من از زمانی که می‌توانستم مداد را در دست بگیرم، خلق کرده‌ام، بنابراین واقعاً به هنر و طراحی علاقه دارم. من همچنین مشتاق به اشتراک گذاشتن آنچه به عنوان یک هنرمند مادام العمر آموخته ام هستم. من معتقد به افزودن زیبایی به این دنیا هستم و چه راهی بهتر از آموزش خلق کردن به دیگران!!

شما می توانید در , به علاوه صفحات اینستاگرام و فیس بوک من را بهتر بشناسید.

من دوست دارم گنجینه های مهارت و دانشی را که به دست آوردم به اشتراک بگذارم، بنابراین امیدوارم که در کلاس های هنرهای زیبا، هنر دیجیتال و جواهرات هنری به من بپیوندید. روی دکمه دنبال کردن کلیک کنید تا هیچ کلاس یا به‌روزرسانی جدیدی را از دست ندهید و برای دیدن ویدیوهای هنری سرگرم‌کننده بیشتر، من را دنبال کنید. : )

دوره های این مدرس:

آموزش دستبند بیانیه DIY

DIY Statement Bracelet

" به من بپیوندید تا قدم به قدم شما را در ساخت یک دستبند فوق العاده زیبا که ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید، راهنمایی می کنم. به عنوان طراح cdesignjewelry. com .."


آموزش جوهر کاری با پیچ و تاب رنگ

Inking with a Color Twist

ما طرح‌های خشن را به‌عنوان یک محصول نهایی ترسیم کرده‌ایم، در طراحی خط-قدرت پیشنهاد، مرکب‌زنی انجام داده‌ایم و در Easy Painted رنگ اضافه کرده‌ایم. ..


آموزش نقاشی انتزاعی با آبرنگ - ایجاد علائم

Abstract Watercolor Painting- Making Marks

" به نقاشی آبرنگ انتزاعی- ساختن علامت خوش آمدید!!! من خیلی خوشحالم که اینجا هستید و نمی توانم صبر کنم تا این روند را به شما نشان دهم! من از آن برای ایجاد یک رقابت عالی استفاده می کنم. .."


آموزش آبرنگ و جوهر: از تصاویر کوچک تا آثار هنری با مضمون زیبا

Watercolor and Ink: From Small Illustrations to Beautiful Themed Artwork

"بسیاری فکر می کنند که آثار هنری باید پیچیده یا پیچیده باشند تا عالی باشند، اما اصلاً اینطور نیست.  در واقع، برخی از زیباترین کارها هستند.


آموزش نقاشی آبرنگ انتزاعی - اشکال

Abstract Watercolor Painting- Shapes

" به Abstract Watercolor Painting- Shapes، دومین کلاس در مجموعه کلاس نقاشی آبرنگ انتزاعی من خوش آمدید. در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه ba را رنگ کنید. .."


آموزش مد تصویرسازی- مجموعه مد آبرنگ

Fashion Illustration- Watercolor Fashion Sets

به مجموعه مد آبرنگ خوش آمدید! من بسیار هیجان زده هستم که شما را با روند خود در ساخت ترکیب های مد با آیتم های مد طراحان مختلف آشنا کنم. شما دارید. ..


آموزش تکنیک های آبرنگ: گام به گام گل آفتابگردان با جزئیات آسان

Watercolor Techniques: Easy Detailed Step by Step Sunflowers

"من معمولاً دوست دارم به سبک شل و سریع نقاشی کنم، اما در این کلاس، هدفم این است که به شما نشان دهم که یک موضوع پیچیده چقدر می تواند آسان باشد، زمانی که آن را آهسته و ..."


آموزش Moodboards هنری را تولید کنید

Procreate Art Moodboards

سلام! تابلوهای حالت یک ابزار فوق العاده برای هنرمندان، طراحان و عکاسان هستند تا پروژه ها و مشاغل را در مسیر خود نگه دارند. با این حال، من کشف کرده ام که آنها یک. ..


آموزش نکات برجسته نقاشی آبرنگ

Watercolor Painting Highlights

" نکات برجسته نقاشی با آبرنگ با دو محدودیت پروژه طراحی شده است تا به شما نشان دهد چگونه بلوک خلاق را شکسته و عضلات خلاق خود را منعطف کنید. استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش تزیینات برای تصویرسازی

Embellishments for Illustration

" خوش آمدی! تصویرسازی به خودی خود بسیار سرگرم کننده است. با این حال، وقتی عنصر تزیین را اضافه می کنید چه اتفاقی می افتد؟ به عبارت دیگر، طرح های کوچک ساخته شده به انها. .."


آموزش مد تصویرسازی- لوازم جانبی مد آبرنگ

Fashion Illustration- Watercolor Fashion Accessories

" سلام! خوشحالم که سر زدی!! من کاملاً عاشق اکسسوری‌های مد هستم، بنابراین بسیار هیجان‌زده بودم که لوازم جانبی مد تصویرسازی مد - آبرنگ را ایجاد کنم. ..."


آموزش نقاشی آبرنگ در حال حرکت

Watercolor Painting on the Go

سلام و به نقاشی با آبرنگ در حال حرکت خوش آمدید! در این کلاس، من شما را به بیرون می برم تا یک صحنه زنده باغ را نقاشی کنید. نقاشی کردن در سفر لذت بخش است. ..


آموزش جواهرات دست ساز: ساخت انگشتر دلبر

Handcrafted Jewelry: Making a Sweetheart Ring

در این کلاس یک حلقه سیمی شکل قلب به نام Sweetheart Ring ساخته می شود. از آنجایی که انگشترها در وب سایت جواهرات دست ساز من پرفروش ترین هستند، من ...


آموزش طرح های خشن به عنوان یک محصول نهایی

Rough Sketches as a Finished Product

"تا به حال به جای عکس های محصول تبلیغی با طرح های سرگرم کننده و عجیب و غریب دیده اید؟ فکر کردید چقدر جالب است؟ آثار هنری اصلی می توانند بسیار جذاب باشند.  یک برنامه بازیگوش. ..."


آموزش تصویر مد - نحوه رنگ آمیزی چاپ پارچه به صورت سه بعدی

Fashion Illustration- How to Paint Fabric Prints in 3D

به Fashion Illustration-How to Paint 3D Fabric Prints خوش آمدید، کلاسی که بر نحوه رنگ آمیزی چاپ پارچه بر روی چهره مد تمرکز دارد. چهار سر به رنگ می کنم. ..


آموزش مجموعه‌های آبرنگ: آثار هنری با تم رنگی را متوقف کنید

Watercolor Collections: Scroll Stopping Color-Themed Artwork

" اگر عاشق نقاشی با آبرنگ هستید، اما هنگام انتخاب رنگ و رنگ آنها گیج می شوید، من برای شما ایده ای دارم. با تم رنگی .."


آموزش نقاشی آبرنگ انتزاعی- پس زمینه

Abstract Watercolor Painting- Backgrounds

" سلام، و به پس زمینه نقاشی آبرنگ انتزاعی خوش آمدید! خیلی خوشحالم که اینجایی! این بار یک مفهوم کاملاً جدید را آموزش می دهم. پی آبرنگ انتزاعی. .."


آموزش گل های ساده رنگ شده

Easy Painted Flowers

گل ها توسط مشهورترین نقاشان در طول تاریخ به تصویر کشیده شده است. آنها زیبا، الهام بخش و متنوع هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها داشته اند. ..


آموزش نمونه های پارچه ای آبرنگ

Watercolor Fabric Swatches

به من بپیوندید تا عشقم به چاپ پارچه های مد روز را با شما به اشتراک بگذارم و روند خود را برای به تصویر کشیدن آنها با آبرنگ به شما نشان دهم. دیدن پری بسیار هیجان انگیز است. ..


آموزش ایجاد تصویر مد

Procreate Fashion Illustration

Procreate یک برنامه عالی برای هنر و تصویرسازی است. من آنقدر از استفاده از آن برای پروژه‌های مختلف در چند سال گذشته لذت برده‌ام، که نمی‌توانستم صبر کنم تا آن را به اشتراک بگذارم. ..


آموزش نقاشی آبرنگ انتزاعی- لایه ها

Abstract Watercolor Painting- Layers

" سلام، و به کلاس چهارم در لایه های نقاشی آبرنگ انتزاعی خوش آمدید! من بسیار هیجان زده هستم که این روند را با شما به اشتراک می گذارم. این ایده آل برای مبتدی تا inte است. .."


آموزش تابلوهای خلقی آبرنگ: در فرآیند خود تجدید نظر کنید

Watercolor Moodboards: Rethink Your Process

" همیشه آسان نیست که الهام بگیرید، سپس بفهمید چه چیزی را نقاشی کنید، و چگونه آن را رنگ کنید. در این کلاس، به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید با استفاده از آن به وضوح برسید. .."


آموزش خط کشی - قدرت پیشنهاد

Line Drawing- The Power of Suggestion

"چیزی بسیار زیبا در نقاشی های خطی ساده وجود دارد.  این مانند بازگشت به اصول اولیه است. برای من، ایجاد چیزی بسیار تمیز و غیره کاملاً درمانی است.


آموزش تصویرسازی مد - محصولات زیبایی آبرنگ

Fashion Illustration- Watercolor Beauty Products

" به محصولات زیبایی آبرنگ خوش آمدید، جایی که من مرحله به مرحله مراحل رنگ آمیزی عطرهای مورد علاقه ام، سایه چشم، چوب لب و رنگ ناخن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. .."


آموزش تصویرسازی مد - طرح

Fashion Illustration- The Sketch

" از مشارکت و دیدن بسیاری از پروژه‌های زیبای شما در دوره‌های دیگر تصویرسازی مد بسیار لذت بردم. برای خوشحالی من گفتی که مو میخواهی. .."


آموزش چکیده مجله آبرنگ و برنامه ریز

Abstract Watercolor Journal and Planner

" من یک برنامه ریز مشخص برای همه قرار ملاقات ها و سایر موارد تجاری خود دارم، اما یک برنامه ریز و مجله غیر دیجیتالی می خواستم که بتوانم مهر خودم را روی آن بگذارم. ..."


آموزش آبرنگ گنجینه های دریا

Watercolor Treasures of the Sea

صدای موج سواری، احساس شن زیر پایم، خورشیدی که مانند یک میلیون الماس ریز روی آب می درخشد. . . اگر شما هم مثل من هستید، بازپرس خواهید شد. ..