Marco Silvestri

مهندس صدا و تهیه کننده موسیقی

سلام، نام من مارکو است. من یک مهندس صدا، تهیه کننده موسیقی و رنگارنگ ویدیو هستم، با بیش از یک دهه تجربه بین المللی در این زمینه. سفرم را در دنیای صوتی در ایتالیا آغاز کردم و پس از کار با چندین استودیو و خانه تولید، به ایرلند و سپس به کنیا نقل مکان کردم. . من با شرکت‌های بزرگ، گروه‌های موسیقی تاسیس و آینده، تئاترها و رویدادهای زنده کار کرده‌ام.

اینم لیست پخش من!:

ترکیب صدا

  • : در این کلاس یاد می گیرید که چگونه به مراحل اولیه در شروع درست ترکیب خود بروید؛
  • : یکسان سازی، اکولایزرها و فیلترها. یاد بگیرید که چگونه محتوای فرکانس آهنگ های خود را تغییر دهید!
  • : بازی با دینامیک ساده تر از انجام دادن است. در این کلاس، همه چیزهایی را که در مورد فشرده سازی صدا نیاز دارید، از نقطه نظر ترکیبی یاد خواهید گرفت.
  • : این دو اثر مبتنی بر زمان تقریباً در هر تولید مدرنی یک امر ضروری در نظر گرفته می شوند. نحوه تسلط بر آنها را بیاموزید، از سطح پایه به سطح حرفه ای سر به فلک کشیده.

در اینجا اپیزودی از پادکست زنده من "صحبت‌های صوتی" که در آن درباره صدا و اطراف صحبت خواهیم کرد. همیشه فنی نیست، بنابراین همه دعوت می شوند!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه استفاده از Reverb مانند یک PRO - MIXING AUDIO

How to use the Reverb like a PRO - MIXING AUDIO

به این قسمت از سریال Mixing Audio خوش آمدید! این کلاس همه چیز در مورد Reverb است. Reverb پر استفاده ترین اثر در این عصر و عصر است. نحوه استفاده را یاد بگیرید. ..


آموزش فشرده سازی صدا: چگونه یک صدای فشرده به دست آوریم - اختلاط صدا

Audio Compression: How to get a tight Sound - MIXING AUDIO

به این قسمت از سریال Mixing Audio خوش آمدید! در این کلاس همه چیز را درباره فشرده سازی به شما آموزش می دهم. راه خود را به سمت فشرده سازی، کاوش بیاموزید. ..