Frank Bergdoll

سلام، من فرانک هستم. خوشحالم که اینجا هستید.

برای بیش از 25 سال، من یک مربی در یک مدرسه بزرگ بعد از متوسطه بوده ام و ده ها هزار ساعت و هزاران دانش آموز را آموزش داده ام. من چندین کتاب نوشته‌ام و به بسیاری از زبان‌آموزان بزرگ‌سال تحصیلات تکمیلی آموزش داده‌ام.

مدرک کارشناسی ارشد من در یادگیری و فناوری است و مدت‌هاست بر این باور بودم که فناوری می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای یادگیری مؤثرتر و در دسترس‌تر عمل کند.

در کانال یوتیوب خود "یادگیری و فناوری با فرانک" جدیدترین پروژه خود را برای کمک به مخاطبان جهانی تر برای استفاده موثرتر از فناوری در جهت یادگیری شروع کردم - و هدف من نیز گسترش دید خود است. به SkillShare.

در SkillShare، فرصت ایجاد کلاس‌های سریع و مفید چیزی است که برای من جذاب است. هدف این است که به شما کمک کنیم در هر زمینه‌ای که برای شما مهم‌تر است، ماهرتر و توانمندتر شوید. بنابراین لطفاً به من اطلاع دهید که کجا می توانم کمک کنم.

امیدوارم از کلاس هایی که من تولید می کنم لذت ببرید و با انتشار آنها به دنبال کلاس های جدید باشید.

خوش آمدید - از شما خوشحالم اینجا هستند

دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری مولد با استفاده از فناوری

Productive Learning using Technology

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فناوری در هر مرحله از یادگیری سازنده استفاده کنید - از جذب ایده ها گرفته تا سازمان تا برنامه کاربردی و خلاقیت ...."


آموزش مجازی سازی - یک مهارت ضروری کامپیوتری

Virtualization - An Essential Computer Skill

در این کلاس با یک مهارت بسیار قدرتمند و مفید آشنا می شوید – نحوه ایجاد ماشین های مجازی (VM). با استفاده از ویندوز و مک، یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید. ..