Manfred Werner

مدرس روتوش و فتوشاپ

من عاشق اشتراک گذاری آموزش آنلاین هستم.

در اینجا در Skillshare، من یک مربی هستم که فتوشاپ را برای مبتدیان آموزش می‌دهم، اما اگر باتجربه‌تر هستید، از دوره‌های پیشرفته فتوشاپ من استفاده کنید. من از سال 2012 در حال آموزش روتوش فتوشاپ در skillshare هستم.

من در مقام شخصی خود، مالک یک آژانس رسانه دیجیتال هستم که تمرکز اصلی آن بر ایجاد محتوا است. من از سال 2010 یک عکاس و روتوشگر فعال هستم و در کمپین های تبلیغاتی زیادی در کیپ تاون "آفریقای جنوبی" برای مشتریانی مانند مرسدس، زارا، اچ ام و غیره کار کرده ام،

وقتی روی کمپین‌ها کار نمی‌کنم، دوره‌های آموزشی آنلاین تولید می‌کنم، متوجه شده‌ام که علاقه من به آموزش آنلاین شده است، این ممکن است بین فتوشاپ، عکاسی، طراحی یا محتوای تجاری متفاوت باشد. در سال‌های آینده، هدف من این است که به شما بیاموزم چگونه با انواع مهارت‌ها نسخه بهتری از خود شوید. بیشتر آنها را برای بهتر کردن زندگی خود برای به دست آوردن آزادی مالی استفاده کرده ام.

اگر در مورد دوره‌ها سؤالی دارید یا فقط می‌خواهید سلام کنید، می‌توانید در هر زمان با من در مورد skillshare تماس بگیرید!

متشکرم، مانی

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی و روتوش پرتره حرفه ای - شروع تا پایان

Professional Portrait Photography & Retouching - Start to Finish

دانش آموزان عزیز، ابتدا از علاقه مندی و شرکت در این کلاس تشکر می کنم. اکنون که به آن ملحق شدید، لطفاً فایل‌های کاری اضافه‌شده را دانلود کنید و فوراً از آنها استفاده کنید. ..