Luci Ayyat

من عاشق چرخش یک ماشین گلدوزی هستم

از آشنایی با شما خوشحالم! من همان خانم عروسک دیوانه ای هستم که ماشین های گلدوزی را به جانوران خیاطی خودکار تبدیل می کند. من سال هاست که به کار گلدوزی ماشینی می پردازم و نکات و ترفندهای زیادی را یاد گرفته ام تا این ماشین ها به خوبی کار کنند. چه روی یک ماشین کوچکی که از والمارت خریده‌اید بخیه بزنید، چه یک ماشین چند سوزن 5 عددی، می‌خواهم به شما کمک کنم که در آن ماشین گلدوزی تسلط داشته باشید و با آن چیزهای دوست‌داشتنی بسازید!

اسم من لوسی است و من در نمایشگاه تک زن هستم که در آن طرح های گلدوزی را که ایجاد کرده ام می فروشم. طراحی شخصیت های سرگرم کننده برای ماشین گلدوزی و به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که آموخته ام برای من واقعاً خوشحال کننده است.

برخی از طرح های من - همه در حلقه یک دستگاه گلدوزی دوخته شده اند...

  • کمی بیشتر درباره من:
  • من بیش از 30 سال است که به عنوان یک سرگرمی عروسک و اسباب بازی های نرم درست می کنم. دستگاه گلدوزی 15 سال از آن سال ها ابزار انتخابی من بوده است.
  • من طرح ها و الگوهای گلدوزی خودم را دیجیتالی می کنم و آنها را در . تمام فایل‌های پروژه‌ای که در کلاس‌های من استفاده می‌شود، ساخته‌های خودم هستند و شما مجاز به فروش محصولاتی هستید که با آنها درست می‌کنید.
  • من 15 سال را به عنوان مهندس، مدیر پروژه و کارشناس خدمات مشتری در صنعت فناوری گذراندم.
  • ایجاد عروسک های پارچه ای روی دستگاه گلدوزی من را در روزهای سختی به همراه داشته است. اکنون امیدوارم که بتوانم آن مهارت ها را به دیگران منتقل کنم تا شاید به دیگران کمک کند تا از طریق وصله های خشن خود کمک کنند. چیزی جادویی در ساخت عروسک وجود دارد که روحیه را بالا می برد.

پیوندهای رسانه‌های اجتماعی من را بررسی کنید (منو در سمت چپ)، یا من را در جایی که در مورد ماشین‌دوزی زیاد صحبت می‌کنم پیدا کنید.

یا به بپیوندید و با افراد همفکری که بیش از حد در مورد موضوعات بخیه صحبت می کنند، معاشرت کنید.

من از مدرسه متنفرم اما عاشق یادگیری هستم. Skillshare یک مکان عالی برای گسترش ذهن شما است و من در کلاس هایی با موضوعات زیادی شرکت می کنم که من را مجذوب خود می کند. به راحتی می توانید پروژه های من را در زیر جستجو کنید تا ببینید چه چیزی از دیگران یاد گرفته ام...

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر گلدوزی ماشینی

Intro to Machine Embroidery

یاد بگیرید چگونه از ماشین گلدوزی استفاده کنید! ما یک پروژه زیر لیوانی آسان انجام خواهیم داد تا بتوانید تمام نکات موفقیت آمیز گلدوزی ماشینی مبتدی را یاد بگیرید. اگر دارید. ..


آموزش دوختن و تسکین: پدهای گرمایشی مایکروویو سفارشی خود را بدوزید

Sew & Soothe: Stitch your own custom microwavable heating pads

"به من در این کلاس همه کاره بپیوندید، مناسب برای تمام سطوح خیاطی از مبتدی تا پیشرفته، که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه پدهای گرمایش قابل مایکروویو سفارشی بسازید. یو...."


آموزش مقدمه ای بر عروسک سازی - یک گنوم جوراب ساده را با دست بدوزید

Intro to Dollmaking - Hand Sew a Simple Sock Gnome

" در این کلاس، تکنیک‌های خیاطی با دست را که توسط عروسک‌سازان پارچه‌ای استفاده می‌شود، یاد می‌گیرید، در حالی که عروسک جوراب گنوم خودتان را می‌سازید. نکات، ترفندها و تکنیک های wi. .."


آموزش ایجاد آرماتورهای سیمی ساده برای ژست دادن وسایل، کاراکترها، یا انیمیشن های Stop-Motion

Creating Simple Wire Armatures for Posing Props, Characters, or Stop-Motion Animation

" از آرمیچرهای سیمی نترسید، ساخت آن ها ساده است و می تواند یک پارچه یا فیبر را زنده کند! می توانید سیم را به عروسک ها، مخمل های مخملی یا سایر صفحات اضافه کنید. .."


آموزش ایجاد شخصیت از پارچه: از ماشین خیاطی یا گلدوزی خود برای ساخت عروسک های هنری استفاده کنید

Creating Characters from Cloth: Use Your Sewing or Embroidery Machine to Make Art Dolls

"عروسک هنری سفارشی خود را با ماشین خیاطی یا گلدوزی خود بسازید.   بیشتر مواد را می توان در فروشگاه های دستفروشی پیدا کرد یا از پارچه های مخفی خود استفاده کرد. .."


آموزش راهنمای خریداران دستگاه گلدوزی

Embroidery Machine Buyers Guide

اگر در مورد ماشین‌های گلدوزی کنجکاو هستید، اما اطلاعات زیادی درباره آن‌ها ندارید، این کلاس به شما کمک می‌کند همه چیز را بفهمید. این مانند راهنمای بهترین دوست است. ..


آموزش خیاطی خود را با Fabric Birds ارتقا دهید

Level up your Sewing with Fabric Birds

"یاد بگیرید چگونه با استفاده از پارچه و چند متریال دیگر، پرنده های مجسمه سازی نرم خود را بسازید. اگرچه این پرندگان پیچیده به نظر می رسند - آنها در واقع بسیار ساده هستند. ..."