Inprint

عاشق هنر!

Aska (inprint) هنرمندی است که در ژاپن متولد شده و ویدیوهای هنری برای YouTube و Skillshare ایجاد می کند. شما ممکن است Aska را از طریق چاپ کانال یوتیوب او بهتر بشناسید، این کانال بر روی موارد زیر تمرکز دارد: روزنامه نگاری، آموزش های هنری و آبرنگ. ویدیوهای برنامه منحصر به فرد او با من محبوب ترین هستند، زیرا او هر ماه طرح های سرگرم کننده اصلی را در مجله گلوله خود ایجاد می کند.

او اینجا در SkillShare است تا به مردم کمک کند تا هنرمندان بهتری شوند و با طراحی و ژورنال نویسی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و البته با همه دانش آموزان خوش بگذرد!

شما می توانید در

مشارکت بیشتری داشته باشید

می توانید لوازم هنری مورد استفاده Aska را از اینجا دریافت کنید -

کتاب آموزشی

نقاشی گل او -

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه گل بکشیم | گل رز

How To Draw Flowers | Roses

"این یک ویدیوی ساده گام به گام است که به شما نشان می دهد چگونه گل های رز زیبا بکشید. این کلاسی است که هر کسی می تواند آن را دنبال کند! شما...."


آموزش چگونه گل بکشیم | هیبیسکوس

How To Draw Flowers | Hibiscus

"این یک ویدیوی ساده گام به گام است که به شما نشان می دهد چگونه گل زیبای هیبیسکوس را ترسیم کنید. این کلاسی است که هرکسی به راحتی می تواند آن را دنبال کند."


آموزش کار خط گیاه شناسی: چگونه ژربرا بکشیم

Botanical Line Work : How To Draw Gerberas

این یک ویدیو گام به گام ساده است که دقیقاً نحوه کشیدن گل زیبای ژربرا را به شما نشان می دهد. بعد از تماشای این کلاس می‌توانید ژربرا بکشید! . ..


آموزش چگونه گلها را بکشیم: نیلوفرها با راهنمای گام به گام آسان ساخته شده اند

How To Draw Flowers : Lilies Made Easy With A Step By Step Guide

این یک ویدیو گام به گام ساده است که به شما نشان می دهد دقیقا چگونه گل زیبای سوسن را بکشید. پس از تماشای این کلاس می توانید یک زنبق بکشید! ج. ..


آموزش چگونه ارکیده های شگفت انگیز را بکشیم: تصویر خط گل

How To Draw Amazing Orchids : Floral Line Illustration

"این یک ویدیوی ساده گام به گام است که دقیقاً نحوه کشیدن گل ارکیده زیبا را به شما نشان می دهد.  پس از تماشای این کلاس می توانید یک ارکیده بکشید. تی..."


آموزش چگونه گل بکشیم | گل های نیلوفر آبی

How To Draw Flowers | Lotus Flowers

"این یک ویدیوی ساده و گام به گام است که به شما نشان می دهد چگونه گل زیبای نیلوفر آبی را بکشید. این کلاسی است که هر کسی می تواند به راحتی آن را دنبال کند."