Todd Porter

مدرس حرفه ای موسیقی

تاد پورتر، نوازنده چند ساز، در 15 سال گذشته به آموزش موسیقی بر روی چندین ساز پرداخته است. علاوه بر تدریس دروس و کارگاه‌های خصوصی، او رهبر بخش هورن و تنظیم‌کننده حقیقت Bonified است که از برنده سال ۲۰۰۸ انجمن بلوز تورنتو، اسکات مک‌کورد (نامزد جایزه میپل بلوز ۲۰۱۰ برای بهترین هنرمند جدید) حمایت می‌کند. او همچنین رهبری The River Pilots را بر عهده دارد که اولین آلبومش در سال 2008 به 10 آلبوم برتر جدول جاز رادیویی کالج کانادا رسید و نامزد بهترین آهنگ موسیقی جهانی و بهترین آهنگ موسیقی کانتری در جوایز موسیقی مستقل انتاریو 2008 شد. اولین آلبوم River Pilots همچنین در برنامه های CBC Radio One، Disc Drive، Sunday Edition و Fresh Air به نمایش درآمد. تاد یکی از اعضای گروه Afro Funk مستقر در تورنتو Mr. Something Something بود، جایی که به مدت دو سال (2004-2006) برای حمایت از آلبوم دوم آنها به نام The Edge، که نامزد جایزه جونو برای بهترین موسیقی جهانی در سال 2007 شد، تور کانادا را برگزار کرد. آلبوم

دوره های این مدرس:

آموزش ساکسیفون تنور برای مبتدیان

Tenor Saxophone Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان ساکسیفون تنور مبتدی است! تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه با ویژگی های خاص ارائه می شود. ..."


آموزش فلوت برای مبتدیان

Flute Lessons For Beginners

این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان فلوت مبتدی است! تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی و آنچه باید تمرین کنید، انجام دهید. این برنامه با طراحی ویژه ارائه می شود. ..


آموزش گیتار باس برای مبتدیان

Bass Guitar Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان باس مبتدی است! تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه با طراحی های ویژه ارائه می شود. ..."


آموزش کلارینت برای مبتدیان

Clarinet Lessons For Beginners

این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان مبتدی کلارینت است! تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی و آنچه باید تمرین کنید، انجام دهید. این برنامه همراه با des ویژه است. ..


آموزش درس ترومپت برای مبتدیان

Trumpet Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان ترومپت مبتدی است! تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه به طور ویژه با desi ارائه می شود. ..."


آموزش درس درام برای مبتدیان

Drum Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای درامرهای مبتدی است! تمام حدس زدن ها را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه با صفحه طراحی شده ویژه ارائه می شود.


آموزش ساکسیفون آلتو برای مبتدیان

Alto Saxophone Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان ساکسیفون آلتو مبتدی است! تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه با ویژگی های خاص ارائه می شود."


آموزش گیتار آکوستیک برای مبتدیان

Acoustic Guitar Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان مبتدی گیتار است! تمام حدس زدن ها را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه دارای طراحی ویژه است. ..."


آموزش گیتار باس برای متوسط

Bass Guitar Lessons For Intermediate

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان باس متوسط ​​است! همه حدس‌ها را در مورد چگونگی و تمرین کردن انجام دهید. این برنامه با برنامه‌های ویژه ارائه می‌شود.


آموزش پیانو برای مبتدیان

Piano Lessons For Beginners

"این مکان عالی برای شروع برای نوازندگان مبتدی پیانو است! تمام حدس زدن را در مورد چگونگی و تمرین انجام دهید. این برنامه دارای طراحی ویژه است. ..."