Sova Huova

تصویرگر، هنرمند و خلاق

شاید متوجه روند شرکت در چالش های هنری در رسانه های اجتماعی شده باشید. این کلاس در مورد به اشتراک گذاشتن تجربه با چالش های هنری و تعهدات خلاقانه است. من مهمانان ویژه ای را به این کلاس دعوت کردم تا در مورد پروژه ها، رویکردها و تجربیات خود صحبت کنند.

من یک هنرمند و مربی تصویرگر هستم. می توانید من را بصورت آنلاین به نام @nestingspirits پیدا کنید. من دوست دارم در طول مسیر آزمایش کنم و روند را به اشتراک بگذارم. من برای بچه ها تصویرسازی می کنم و هنرهای رویایی. در حال حاضر، من بر ایجاد مکانی آفلاین برای هنرمندان و خلاقان برای ملاقات و ایجاد در پراگ، جمهوری چک تمرکز می کنم.
در اینجا در Skillshare، دوره هایی را در مورد تکنیک های تصویرسازی سنتی برای مبتدیان و سایر تکنیک های خلاقانه ساده برای سرگرمی آموزش می دهم.

www.sovahuova.com

اعلام Inktober 2019:

3 را انتخاب کنید و آثار هنری خود را قبل از پایان اکتبر 2019 اینجا در گالری پروژه یا در اینستاگرام نشان دهید تا به این جایزه بپیوندید و از امکان برنده شدن منابع جوهر استفاده کنید!

7 ویدیوی آزمایشی جدید با جوهر را در کلاس‌ها یا جانوران ناز جوهرگیری تماشا کنید - این ویدیوها را در ماه اکتبر اضافه خواهم کرد. 7 حیوان را بکشید، حداقل 3 مورد از آنها را در گالری پروژه به اشتراک بگذارید و برنده کتاب مرکب زدن حیوانات + لوازم هنری برای مرکب زدن شوید. جزئیات را ببینید.

شما عضویت ممتاز ندارید؟ همچنین می توانید محتوا را در

تماشا کنید

از من خواسته شد تا یکی از کلاس‌های Skillshare: Inking Cute Animals را به کتابی بر اساس محتوای کلاس تبدیل کنم. من کتاب Illustration Studio: Inking Animals را یک موفقیت شخصی بزرگ می دانم و از Skillshare که به من در رسیدن به آن کمک کرد بسیار سپاسگزارم!

دوره های این مدرس:

آموزش حیوانات عجیب و غریب با آبرنگ: راه های تصویرسازی سنتی را کاوش کنید II

Whimsical Animals with Watercolors: Explore the Ways of Traditional Illustration II

"این کلاس باید به شما در تسلط بر تکنیک های آبرنگ شل همراه با تکنیک های آبرنگ خشک تر کمک کند. ما قصد داریم نقاشی حیوانات شل را با ... تمرین کنیم."


آموزش جوهر زدن حیوانات ناز: روش های تصویرسازی سنتی را کاوش کنید

INKING CUTE ANIMALS: Explore the Ways of Traditional Illustration I

یاد بگیرید و تمرین کنید که چگونه از حیوانات زیبا تصویرسازی کنید. این کلاس برای هر کسی است که کم و بیش در طراحی مهارت دارد و مایل به ایجاد تصویر اصلی است. ..


آموزش تصویرسازی منظره مدرن با گواش: راه های تصویرسازی سنتی را کاوش کنید III

Modern Landscape Illustration with Gouache: Explore the Ways of Traditional Illustration III

" گواش رسانه مورد علاقه بسیاری از تصویرگران معاصر است، بنابراین تصمیم گرفتم این معرفی ویدیویی را برای کار با گواش انجام دهم. یاد خواهید گرفت: را .."


آموزش چالش های هنری: چگونه از آنها برای رشد استفاده کنیم

Art Challenges: How to Use them to Grow

اگر اخیراً صحنه های خلاقانه را دنبال می کنید، ممکن است متوجه روند فعلی چالش های هنری در رسانه های اجتماعی شده باشید. این کلاس همه چیز در مورد به اشتراک گذاری سابق است. ..


آموزش هنر دیوار مرسوم: رنگ های پررنگ روی عکس ها

Trendy Wall Art: Bold Colors over Photos

" هنر دیوار مرسوم: رنگ های پررنگ روی عکس ها در این کلاس پروژه محور، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از تکنیک کلاژ، هنر دیواری مدرن استثنایی را ایجاد و نقاشی کنید. .."


آموزش جواهرات مصور: هنر خود را به پوشیدنی تبدیل کنید

Illustrated Jewelry: Turn your Art into Wearables

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه تصویر، اثر هنری یا حتی عکس خود را بگیرید و آن را به یک جواهر تبدیل کنید. ما با دست نقاشی اصلی کار خواهیم کرد. ..