Shelley Seguinot

ایلوستریتور و طراح الگوی سطح


من یک تصویرگر، طراح الگوی سطح و مادر 3 فرزند هستم. من عاشق صنایع دستی، رنگ و همه چیزهای زیبا هستم! علاقه من طراحی شخصیت و طراحی الگوی سطح است.

دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای آسان آبرنگ با استفاده از قلم مو + ایلاستریتور

Easy Watercolor Patterns Using Brush Pens + Illustrator

درباره این کلاس آیا تا به حال از آبرنگ ترسیده اید؟ به عنوان یک گرافیست، دنیای دیجیتال دنیای من است و عوارضی مانند آبرنگ خارجی. من داشتم. ..


آموزش رنگ با Adobe Kuler

Color with Adobe Kuler

در این کلاس با یک ابزار سرگرم کننده به نام Adobe Kuler (Adobe Color CC) آشنا خواهم شد. Adobe Kuler یک ابزار آنلاین Adobe است که به شما امکان می دهد هارمونی رنگ ایجاد کنید. ..


آموزش طراحی دیجیتالی II: گل آرایی

Learn to Draw Digitally II : Flower Arrangements

Illustrator 102: در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از برخی از ابزارهای پیشرفته illustrator طراحی کنید. در یک فرآیند گام به گام، نحوه کشیدن گل را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش کارگاه برندسازی - مطالعه موردی

Branding Workshop - A Case Study

"سلام به همه! به کارگاه برندسازی خوش آمدید - یک مطالعه موردی.  این یک کلاس برندسازی منحصربه‌فرد است. در اینجا شما را دنبال می‌کنید، همانطور که من یک مشتری خیالی را قبول می‌کنم و توسعه می‌دهم...."


آموزش طراحی الگوی ساده شده

Simplified Pattern Design

آیا همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه الگوهای زیبا ایجاد کنید و نمی دانستید چگونه؟ در این کلاس شلی گام به گام به شما یاد می دهد که چگونه یک pa زیبا ایجاد کنید. ..


آموزش هندسه آسان با استفاده از Procreate + Illustrator

Easy Geometrics Using Procreate + Illustrator

کلاس سریع و آسان در مورد نحوه ایجاد هندسی خیره کننده. در این کلاس بایت سایز، با زاد و ولد و تصویرگر بازی خواهیم کرد تا هندسی شگفت انگیزی ایجاد کنیم. ..


آموزش Adobe Illustrator: Paper Cut-out Effect

Adobe Illustrator: Paper Cut-out Effect

" Shelley Seguinot سیزدهمین کلاس Skillshare خود را معرفی می کند. در این کلاس، او جلوه مدرن برش کاغذ را پوشش می‌دهد. همانطور که او 4 مورد را که به راحتی می‌شود دنبال می‌کند، دنبال کنید. .."


Adobe Illustrator مبتدی: آموزش کشیدن غذاهای زیبا

Beginner's Adobe Illustrator: Learn to Draw Cute Foods

"اگر به دنبال یک کلاس مبتدی برای شروع در Adobe Illustrator هستید، این کلاس برای شماست! شما به همراه دستورالعمل هایی که به راحتی می توانید آنها را دنبال کنید..."


آموزش با ابزار الگوی Illustrator الگوهای زیبا ایجاد کنید

Create Beautiful Patterns with Illustrator's Pattern Tool

"در این کلاس من شما را گام به گام در مورد چگونگی ایجاد الگوهای بدون درز زیبا تنها با کلیک ماوس راهنمایی خواهم کرد. Adobe illustrator یک ama را توسعه داده است. ..."


آموزش ترسیم دیجیتالی را بیاموزید: با استفاده از شکل های اصلی، نقاشی های زیبا ایجاد کنید

Learn to Draw Digitally: Create Cute Drawings Using Basic Shapes

" راهنمای مبتدی برای طراحی در Adobe illustrator. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اشکال اولیه، نقاشی های زیبا ایجاد کنید. نیازی به تجربه هنری نیست! ما ادامه خواهیم داد. ..."


آموزش برچسب های هدیه تعطیلات DIY

DIY Holiday Gift Tags

به برچسب های هدیه تعطیلات ساده خوش آمدید! این یک کلاس Adobe Illustrator است که به راحتی قابل پیگیری است، که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه تگ های هدیه شخصی سازی شده زیبا ایجاد کنید. ..


آموزش لوازم التحریر و محصولات کاغذی خود را مدل سازی کنید

Mockup your Stationery and Paper Products

" یاد بگیرید که چگونه محصولات کاغذی خود را مانند حرفه ای ها مدل سازی کنید! وقتی برای اولین بار شروع به فروش طرح های لوازم التحریر کردم، نمی توانستم یک عکس حرفه ای بخرم. .."


آموزش طراحی دیجیتالی: ایجاد حیوانات زیبا

Learn to Draw Digitally: Create Cute Animals

" درباره این کلاس راهنمای مبتدی برای طراحی در Adobe illustrator. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اشکال اولیه، نقاشی های زیبا ایجاد کنید. بدون نیاز به تجربه هنری .."


آموزش ارائه نمونه کارها حرفه ای

Professional Portfolio Presentation

"درباره این کلاس در این کلاس ما در مورد ساخت نمونه کارهای هنری حرفه ای بحث خواهیم کرد ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک طرح برای نمایش بهترین هنر خود ایجاد کنیم. کار با tem .."