Rebecca Woolbright

هنرمند + طراح الگوی سطح


سلام! نام من ربکا است و من یک هنرمند، طراح الگوی سطح و مادر دو کودک در ایالت سبز دوست داشتنی واشنگتن هستم! من از زمانی که دختر کوچکی بودم عاشق کاغذ و لوازم التحریر بودم و اغلب در هر فروشگاهی که می رویم، خانواده ام را به داخل راهرو لوازم التحریر می کشانم. من عاشق رنگ هستم و عاشق طراحی محصولاتی هستم که روشن هستند و لبخند را به چهره مردم می آورند.

من همیشه به خودم فشار می‌آورم تا محصولات جدید و روش‌های رنگی را امتحان کنم. نوار وشی اولین عشق من است. این محصولی است که به من یاد داد هنر ارزش دنبال کردن را دارد و از آن زمان تا کنون با آن ناامید شده ام. من از آن زمان نام تجاری خود را به نام Rebecca Jane Woolbright گسترش دادم که شامل کارت های تبریک، کاغذ بسته بندی، حوله چای و برچسب است. من همچنین به طور فعال مجوز کار هنری خود را به شرکت های سراسر جهان می دهم.

اگر می‌خواهید کارهایی را که در حال انجام است ببینید و دنبال می‌کنید، بیایید من را پیدا کنید یا می‌توانید از وب‌سایت من بازدید کنید تا برخی از کارهای هنری من را ببینید!

من دوست دارم محصولاتی را که ایجاد کرده ام، از جمله نوار چسب، با شما به اشتراک بگذارم. من از چرخش فصلی برای محصولات استفاده می کنم، پس حتما دوباره بررسی کنید! به

من سر بزنید

دوره های این مدرس:

آموزش نوار Washi خود را در Adobe Illustrator طراحی کنید

Design Your Own Washi Tape in Adobe Illustrator

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.