Chris Spiegl

خالق و مشاور و چند پتانسیل

من یک برنامه نویس هستم که مبتکر محتوا به عنوان مشاور آگاه شده است.

خلق کردن همیشه اشتیاق من بود. در ابتدا روی کدنویسی تمرکز کردم که حدود سال 2003 بود. بعداً عکاسی را اضافه کردم. اکنون ترکیبی رنگارنگ از ویدئوها، نوشتن و . بیشتر آن‌ها را از طریق سال‌ها آزمون و خطا، یادگیری از آموزش‌های آنلاین و ساختن پروژه‌های خودم به خودم آموختم. گاهی اوقات واقعاً نمی‌دانستم که واقعاً می‌خواهم با این پالت مهارت‌ها چه کار کنم، اگرچه معتقدم که یک چند پتانسیل بودن یکی از بزرگترین قدرت‌ها در عصر امروز است.

اکنون با سال‌ها تجربه بیشتر، بالاخره پلتفرمی را پیدا کردم که می‌تواند بیش از آنچه انتظار داشتم، زندگی کند. اشتراک مهارت. پلتفرمی که افراد را قادر می سازد تا هر چقدر که می خواهند مهارت بیاموزند. با شرایط آنها. بدون نیاز به کلاس درس یا برنامه کلاسی سفت و سخت. توانمند و آزاد کننده است. و من می‌خواهم با به اشتراک گذاشتن آنچه که در طول سال‌ها آموخته‌ام، بخشی از این انقلاب تحصیلی باشم.

رویای من این است که افراد بیشتری انتخاب کنند تا رویاهای خود را زنده کنند، با اشتیاق به جلو بروند، مهارت‌های موجود و شبکه پشتیبانی را داشته باشند. بیایید برای یکدیگر باشیم.

از ابزارهای بهره وری، هک های زندگی، مهارت های کدنویسی و همچنین بحث های تمرکز حواس شروع کنید. من یک پالت محتوا برای شما ایجاد خواهم کرد. اینجا در Skillshare و در. اما بیایید فعلا با یک کلاس شروع کنیم... معرفی...

و لطفاً هر گونه بازخوردی را با من به اشتراک بگذارید یا شخصاً (برای مثال در وب سایت من ایمیل بزنید) یا در بخش انجمن هر کلاس. من از آن قدردانی می کنم تا بتوانم برای کلاس های آینده پیشرفت کنم. متشکرم.

پادکست در حال حاضر به طور فزاینده ای محبوب شده است و زمان آن فرا رسیده است که صدای خود را نیز به گوش دیگران برسانید. در این کلاس ها، من قصد دارم تمام مواردی را که برای شروع پادکست خود نیاز دارید، ضبط با کیفیت بالا و به راحتی ویرایش کنید، پوشش می دهم. بیایید با هم چیزهای بیشتری بسازیم

آیا می‌خواهید در کارهای روزمره مانند یافتن فایل‌ها و دسترسی به وب بدون نیاز به باز کردن مرورگر، تایپ کردن URL و سپس جستجو، از Mac خود به طور مؤثرتری استفاده کنید؟ اما در عوض، فقط وب و فایل های محلی خود را با چند ضربه کلید جستجو کنید؟

Alfred 3 برای Mac بهترین برنامه همراه برای آن است. برای استفاده مستقیم (پس از فهمیدن) و فوق العاده قدرتمند، چیزی است که به اعتقاد من باید به طور پیش فرض نصب شود و جایگزین جستجوی Spotlight macOS شود.

در این کلاس، من به شما یک نمای کلی از آنچه با این برنامه امکان پذیر است ارائه می دهم، آن را با خود نصب کنید، آن را راه اندازی کنید و تمام ویژگی های رایگان را مرور کنید، و سپس ویژگی های موجود را نیز به شما معرفی خواهم کرد. در پاورپک (که در کلاس های آینده به طور خاص در مورد آن صحبت خواهم کرد).

بدون مقدمه، لطفاً در اولین کلاس من در Skillshare به من بپیوندید:

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه به راحتی یک پادکست را به صورت رایگان و امروزی راه اندازی کنیم - میزبانی، تجهیزات و ویرایش!

How to Easily Start a Podcast for Free and Today — Hosting, Equipment, and Editing!

دوست دارید پادکست راه اندازی کنید اما نمی خواهید پولی خرج کنید؟ پس این کلاس برای شما عالی است! شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی برای ساخت پادکست انجام می شود. ..


آموزش حداقل کیت شروع پادکست برای اپیزودهای انفرادی با کیفیت بالا و مصاحبه از راه دور

Minimal Podcast Starter Kit for High-Quality Solo-Episodes and Remote-Interviews

"پادکست در حال حاضر به طور فزاینده ای محبوب شده است و زمان آن فرا رسیده است که شما نیز صدای خود را به گوش دیگران برسانید. در این کلاس، من قصد دارم به شما بگویم که چه وسایلی را می خواهید..."


آموزش ایجاد مصاحبه های پادکست از راه دور با کیفیت بالا با Zencastr.com یا ضبط های محلی

Creating High-Quality Remote Podcast Interviews with Zencastr.com or Local Recordings

در زمان کرونا، ضبط پادکست با مهمانان ممکن است مشکل باشد. خوشبختانه ما اینترنت داریم و امروزه می‌توانیم کارهای زیادی را از راه دور انجام دهیم - حتی پادکاهای راه دور. ..