Emilia Gardner

یادگیری هر روز!

اسم من امیلیا است.

من متخصص نیستم. منم مثل شما هر روز دارم یاد میگیرم من اینجا هستم زیرا مشتاقم: "یاد بگیر، انجام بده، آموزش بده." من واقعاً معتقدم که آموزش بهترین راه برای تسلط بر یک مهارت یا مفهوم است. من محتوایی را پیرامون موضوعاتی که برای خودم پیاده‌سازی می‌کنم ایجاد می‌کنم.

من وسواس زیادی برای ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعال دارم. وقتی فرزندانم آمدند، رویاهای من در مورد دفتر گوشه ای با منظره تغییر کرد. اکنون رویای این را دارم که بر روزهایم تسلط کامل داشته باشم تا بتوانم در مواقعی که نیاز دارم در جایی که نیاز دارم باشم. دیگر زمان معامله برای پول وجود ندارد. کلاس‌های من به شدت بر کمک به دیگران برای ایجاد همان مهارت‌هایی تمرکز می‌کنند که من از زمان چرخش حرفه‌ام آموخته‌ام (و کسب کرده‌ام).

یکی از اهداف من در Skillshare این است که به سایر والدین شاغل کمک کنم تا از مدل‌های سنتی حمایت از خانواده خود به مدلی روان‌تر تبدیل شوند. هیچ کس نباید بین حمایت از خانواده و پدر و مادری که می خواهد باشد یکی را انتخاب کند.

من معتقدم هر فردی چیزی برای ارائه دارد. همه فقط باید قبیله خود را پیدا کنند.

به زودی صحبت کنید،

امیلیا

دوره های این مدرس:

آموزش Pinterest 101: چهار نکته مبتدی برای بهبود عملکرد پین

Pinterest 101: Four Beginner's Tips to Improve Pin Performance

"آیا تازه وارد پینترست شده اید؟ آیا پین می کنید، اما در تلاش هستید تا حساب خود را جذب کنید؟ در این دوره مبتدی Pinterest، ما به Pinteres می پردازیم. .."


آموزش تبلیغات بینگ 101: بر ترس خود از تبلیغات PPC غلبه کنید

Bing Ads 101: Overcome Your Fear of PPC Advertising

"در این دوره مبتدی، من شما را از طریق اصول بینگ راهنمایی خواهم کرد. بله، این یک دوره برای مبتدیان است. بله، من به آرامی (و گاهی اوقات تکرار می کنم) خودم را در th. ..."


آموزش مبانی بازاریابی: فرآیند تصمیم گیری خریدار

Marketing Basics: The Buyer Decision Process

"اگر هر زمانی را در تجارت (آنلاین یا آفلاین) بگذرانید، متوجه خواهید شد که اکثر مردم آموزش سنتی بسیار کمی در زمینه تجارت، فروش یا بازاریابی دارند. در حالی که ...."


آموزش ضبط اولین پادکست خود با Audacity

Recording Your First Podcast with Audacity

شروع یک پادکست نباید آنقدرها هم سخت باشد. ضبط واقعی و فناوری بسیار بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اگر هرگز پادکا ضبط نکرده اید. ..


آموزش اصول وبلاگ نویسی: نحوه آپلود یک افزونه وردپرس و 10 افزونه برای مبتدیان

Blogging Basics: How to Upload a Wordpress Plugin and 10 Plugins for Beginners

"اگر از یک سایت وردپرس برای وبلاگ خود استفاده می کنید، درک نحوه آپلود پلاگین ها در یکی از اجزای کلیدی برای ساخت محصول خود به بهترین شکل ممکن است. در این دوره آموزشی ...."