PES

اسکار + نامزد امی هنرمند انیمیشن

PES یک کارگردان آمریکایی و انیماتور استاپ موشن فیلم‌های کوتاه و تبلیغاتی متعدد است. در سال 2013 فیلم کوتاه او نامزد دریافت جایزه شد. (این کوتاه‌ترین فیلمی است که تا به حال نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.) با بیش از یک میلیارد بازدید آنلاین، اکنون پربیننده‌ترین اسکار کوتاه تمام دوران است، بیش از هر فیلم کوتاهی از دیزنی یا پیکسار.

دریافت مدرک B.A. در ادبیات انگلیسی در PES به عنوان یک رسانه داستان سرایی به فیلم مهاجرت کرد. استفاده او از اشیاء روزمره و انیمیشن های استاپ موشن برای خلق مواد اصلی فوراً قابل تشخیص است. آثار او در ایالات متحده و بین المللی شناخته شده است، به ویژه فیلم های کوتاه Roof Sex، KaBoom! , Game Over , Western Spaghetti , Fresh Guacamole , and Submarine Sandwich.

PES مخترع ژانر فیلم آشپزی استاپ موشن در سال 2008 است. این فیلم برنده جایزه تماشاگران در جشنواره انیمیشن انسی شد، در ساندنس اهدا شد و به عنوان "ویدئوی ویروسی شماره 2 سال" مجله TIME انتخاب شد. 2008. این یکی از تاثیرگذارترین فیلم های کوتاه دو دهه اخیر است.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلم‌های کوتاه: با استاپ موشن داستان بگویید

Short Films: Tell Stories with Stop-Motion

یاد بگیرید که یک فیلم 1-6 ثانیه ای شوخ و غافلگیرکننده بسازید. در این کلاس یک ساعته، فیلمساز نامزد جایزه اسکار PES مراحل خلاقیت خود را برای دیو طی می کند. ..