Emily Curtis

هنرمند/نقاش

سلام! من امیلی کورتیس هستم.

من یک هنرمند تمام وقت هستم که در نقاشی اکریلیک و آبرنگ تخصص دارم. من اثری را تولید می کنم که فضا و احساسات را به تصویر می کشد، اغلب با الهام از لحظات طبیعت و زندگی شهری.

عشق من به نقاشی از کودکی زمانی که مسحور رنگ‌های مزارع اطراف خانه‌ام شده بود آغاز شد. ساعت‌ها به تماشای غروب‌های خورشید گذراندم و به زودی وسواس زیادی به بازآفرینی زیبایی‌های جهان روی کاغذ پیدا کردم. اکنون، من از هنرم برای طولانی کردن لحظاتی استفاده می کنم که اغلب خیلی زودگذر به نظر می رسند تا در زندگی روزمره مشاهده شوند.

من اشتیاق خود را تا بزرگسالی دنبال کردم و مدرک بنیاد هنرهای زیبا را از دانشگاه هنر لندن دریافت کردم. هنر من همچنین در مجلاتی مانند "World of Interiors" دیده شده و در نیویورک به نمایش گذاشته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش طلوع آفتاب آبرنگ آسان - گام به گام

Easy Watercolour Sunrise - Step by Step

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه زیبایی طلوع خورشید را به تصویر بکشید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان برای pai را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش (کوتاه) گل های آبرنگ لایه ای آسان - گام به گام

(Short) Easy Layered Watercolour Flowers - Step by step

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه گل های لایه ای ظریف را رنگ آمیزی کنید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش نقاشی آسان با آبرنگ پری - گام به گام

Easy Watercolour Fairy Lights Painting - Step by step

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه نورهای پری ظریف را نقاشی کنید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان برای p را خواهید آموخت. .."


آموزش آبرنگ جنگل زرد مبتدی - گام به گام

Beginner Yellow Forest Watercolour - Step by Step

"آیا تا به حال خواسته‌اید نوری را که از میان درختان جنگل می‌گذرد، ثبت کنید؟ این کلاس درباره نحوه انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان f. .."


آموزش آبرنگ مبتدی قطرات باران پاییزی - گام به گام

Beginner Watercolour Autumn Raindrops - Step by Step

"آیا تا به حال خواسته اید قطرات باران را به صورت سه بعدی نقاشی کنید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان برای نقاشی یک بارانی را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش جنگل کهکشان آسان (طولانی) - آبرنگ گام به گام

Easy Galaxy Forest (Long) - Watercolour Step by Step

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید از جادوی آسمان شب عکس بگیرید؟ در این کلاس شما یک فرآیند آسان را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش نقاشی آسان امواج ساحلی و خط ساحلی - آبرنگ گام به گام

Easy Beach Waves and Shoreline Painting - Watercolour Step-by-step

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه امواجی را که در ساحل شسته می شوند، ثبت کنید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش منظره سیلوئت غروب آفتاب آسان Wildflower - نقاشی با آبرنگ - گام به گام

Easy Wildflower Sunset Silhouette Landscape - Watercolour Painting - Step by Step

"آیا تا به حال خواسته اید گل های وحشی ظریف را در یک نقاشی ثبت کنید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس، یک فرآیند آسان را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش سیلوئت غروب آفتاب با آبرنگ آسان - گام به گام

Easy Watercolour Sunset Silhouette - Step by Step

"آیا تا به حال خواسته اید زیبایی غروب خورشید را به تصویر بکشید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس، شما یک فرآیند آسان برای نقاشی را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش نقاشی آبرنگ دریای زیر آب (بلند) - گام به گام

Underwater Sea Watercolour Painting (Long) - Step by step

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید جادوی اعماق دریا را به تصویر بکشید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان برای pai را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش آبرنگ نارنجی منظره دریایی (کوتاه) - گام به گام

Orange Seascape Watercolour (Short) - Step by step

"آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از نور خورشید که در دریا می‌درخشد عکس بگیرید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش برگ های اسکلت آبرنگ (موسیقی ثابت شد)

Watercolour Skeleton Leaves (Music Fixed)

*الان موسیقی مزاحم را در پس زمینه درست کردم. با تشکر از کسانی که کلاس را بررسی کردند و مشکل را به من گفتند. * آیا تا به حال می خواستید کپتو کنید. ..


آموزش چالش 7 روزه آبرنگ - غروب و سیلوئت - نقاشی خود را در 1 هفته بهبود دهید

7 Day Watercolour Challenge - Sunsets and Silhouettes - Improve your painting in 1 WEEK

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه زیبایی غروب خورشید را به تصویر بکشید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه 7 خورشید درخشان را نقاشی کنید. .."


آموزش نقاشی آبرنگ دریای زیر آب (کوتاه) - گام به گام

Underwater Sea Watercolour Painting (Short) - Step by step

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید جادوی اعماق دریا را به تصویر بکشید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان برای pai را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش آبرنگ امواج ساحلی آسان (کوتاه) - گام به گام

Easy Beach Waves Watercolour (Short) - Step by step

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه امواجی را که در ساحل شسته می شوند، ثبت کنید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش آبرنگ جنگل زرد متوسط ​​- گام به گام

Intermediate Yellow Forest Watercolour - Step by Step

آیا تا به حال خواسته‌اید از نوری که از میان درختان جنگل می‌گذرد عکس بگیرید؟ این کلاس در مورد چگونگی انجام این کار است. در این کلاس شما یک فرآیند آسان f. ..