Jessica Stiel

قلاب بافی ساده ساخته شده است

با جس، مادر 4 فرزند وسواس نخ (بله، او سه قلو دارد)، همسر، کارمند مراقبت‌های بهداشتی و معتاد قهوه آشنا شوید. وقتی او آزمایشات شنوایی نوزاد را انجام نمی‌دهد، ناگت‌های مرغ را گرم نمی‌کند، یا یک دم‌نوش سرد خامه‌ای وانیلی نمی‌نوشد، می‌توانید او را با کاواپو، قلاب قلاب‌بافی، و مقدار زیادی کاموا روی کاناپه بخوابید.

او به عنوان یک قلاب بافی قبل از دوره یوتیوب که خود آموخته بود، تصمیم گرفت با شروع "اما اول، قلاب بافی" اشتیاق خود را به هدف تبدیل کند. "اما اول، قلاب بافی" مرکزی برای مبتدیان است تا یاد بگیرند که چگونه به "راه آسان" قلاب بافی کنند. او همچنین دوست دارد خلاقان دیگر را تشویق کند تا از طریق کلاس های قلاب بافی، آموزش های یوتیوب، الگوهای دیجیتال و در سال 2023، یک پادکست، با نخ باز شوند و مهارت های خود را تقویت کنند.

او همچنین از قلاب بافی و طراحی برای NICU لذت می برد. جس به عنوان مادر 3 نارس، جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد، جس بیش از 500 اختاپوس قلاب‌بافی برای نوزادان نارس ساخته است تا به آنها در طول سفرشان در NICU کمک کند. بنابراین، قهوه خود را بردارید و با جس بیایید قلاب بافی کنید! https://www.butfirstcrochet.com/

برای اطلاعات بیشتر، کلیک کنید و من را در اینستاگرام دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش قلاب بافی مدرن برای مبتدیان: قلاب بافی دو نفره

Modern Crochet for Beginners: Half Double Crochet

در کلاس امروز یکی دیگر از دوخت های پایه قلاب بافی را یاد خواهید گرفت، قلاب دوزی نیمه دوتایی (HDC)، یکی از پرکاربردترین دوخت ها در این کاردستی. از s عبور خواهیم کرد. ..


آموزش قلاب بافی یک حالت است: مقدمه ای برای Granny Squares

Crochet is a Mood: Intro to Granny Squares

آیا همیشه در خلق و خوی هستید؟ مگر ما همه نیستیم؟ این روزها همه ما می توانیم از کمی مراقبت از خود استفاده کنیم و من نمی توانم راهی بهتر از استراحت با نخ و قلاب فکر کنم. ..


آموزش بافندگی انگشتی: فقط با استفاده از دستان خود یک پتوی بافتنی درشت ایجاد کنید

Finger Knitting: Create a chunky knit blanket using only your hands

" در کلاس امروز به من بپیوندید تا با ایجاد یک پتوی بافتنی درشت تنها با دستان خود در عرض چند ساعت بدون هیچ گونه قبلی، همه چیز را در مورد بافتنی با انگشت بیاموزید. .."


آموزش یک کدو تنبل مدرن در مزرعه قلاب بافی کنید: همه سطوح تجربه خوش آمدید!

Crochet a Modern Farmhouse Pumpkin: All Experience Levels Welcome!

" در این کلاس شما تکنیک های قلاب بافی مورد نیاز برای درست کردن کدو تنبل خانه های مزرعه ای مدرن را به موقع برای پاییز خواهید آموخت. این کلاس برای تمام سطوح تجربه است. .."


آموزش قلاب بافی مدرن برای مبتدیان

Modern Crochet for Beginners

"در این کلاس شما پایه ای از دانش و مهارت های اولیه را برای شروع سرگرمی جدید خود به عنوان یک قلاب بافی ایجاد خواهید کرد.   ابزارها، تکنیک ها و مهارت های مورد نیاز را بیاموزید..."


آموزش قلاب بافی مدرن: پتو دوخت خوشه ای دوستانه مبتدی

Modern Crochet: Beginner Friendly Cluster Stitch Blanket

یاد بگیرید که پروژه ای را که مرا قلاب کرد (جناس در نظر گرفته شده) روی قلاب بافی بسازید. عاشق بافت و سادگی یک دوخت قلاب بافی خوشه ای زیبا شوید. این ج. ..