Linda Facci

سوزن فلتر

سلام، من لیندا هستم. من یک نمد سوزنی خودآموز هستم که در نیویورک مستقر است. من از پرت فینیکس طراحی با مدرک کاردانی در طراحی گرافیک و تبلیغات فارغ التحصیل شدم. من چندین سال را گذراندم و علاقه‌ام به صنایع دستی را به اوقات فراغت خود اختصاص دادم، در حالی که در مشاغل شرکتی کار می‌کردم، آخرین آنها مدیر خلاق نانوایی ماگنولیا بود.

در آگوست 2018، کاپ کیک‌ها را با پشم معاوضه کردم و اکنون حیوانات نمدی سوزنی من را تمام وقت در آپارتمان من در منهتن با نام Facci Designs ایجاد کنید. من عمدتاً مجسمه‌های واقعی و کوچک از سگ‌های مردم می‌سازم و خود را The Dog Felterer می‌نامم، اما انواع دیگری از حیوانات را نیز خلق می‌کنم. من عاشق آموزش هنر نمد سوزنی هستم.

حرفه‌ای در زمینه طراحی و کاردستی من بیش از دو دهه است که در مجلات، نمایش‌های تزیین خانه تلویزیونی در سراسر کشور به نمایش درآمده و به طور گسترده توسط رسانه‌های آنلاین پوشش داده شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای دنیای پشمی نمد سوزنی

A Beginners Guide to the Wooly World of Needle Felting

"مبانی نمد سوزنی را بیاموزید آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه نمد سوزن زدن را یاد بگیرید اما احساس کردید که خیلی سخت است؟ من سوزن زنی را آسان می کنم. من لیندا فاچی هستم. .."


آموزش یاد بگیرید که یک اسکانک زیبا را با سوزن نمد کنید

Learn to Needle Felt a Cute Skunk

Let’s Needle Felt a Skunk! من نمد سوزنی را سرگرم کننده و آسان می کنم. من لیندا فاچی از طرح های فاچی هستم. من یک هنرمند فیبر خودآموز در نیویورک هستم. من سوزن مبتدی را آموزش می دهم. ..


آموزش سوزن زدن نمد و تزئین لاما

Learn to Needle Felt and Decorate a Llama

"یاد بگیرید که این لاما زیبا و جشن را بسازید و سپس آن را با منگوله ها (که به شما نشان خواهم داد چگونه بسازید)، تزئینات تزئینی، روبان و نمد تزئین کنید. مردم اغلب ..."


آموزش سوزن زدن به یک سگ

Learn to Needle Felt a Dog

"با دستورالعمل های گام به گام آسان من، سوزن زدن یک سگ زیبا را یاد بگیرید. دانش اولیه در مورد نمد سوزنی ترجیح داده می شود، اما ضروری نیست. اگر صنوبر هستید. ..."