Raniya R

Justartsbyraniya هنرمند آبرنگ

سلام، من رانیا هستم. به نمایه Skillshare من خوش آمدید!

من یک هنرمند حرفه ای هستم که در حال حاضر در امارات مستقر هستم و در نقاشی های آبرنگ تخصص دارم. من یک روانشناس بالینی در گذشته، حرفه خود را به هنر تغییر داده ام. من از کودکی عاشق نقاشی هستم و اکنون برای من یک علاقه شدید است. منظره آبرنگ همیشه برای من الهام بخش بوده است و می توانید کارهای من را در اینستاگرام و یوتیوب ببینید!

تعدادی از نقاشی‌هایم را در اینجا به اشتراک می‌گذارم.

امیدوارم از طریق کلاس هایی که در اینجا پست می کنم الهام بخش و نکات مفیدی بیابید. من خوشحالم که دانش خود را در اینجا با شما به اشتراک می گذارم. من صفحه را با مطالب، کلاس ها و تکنیک های هیجان انگیز تر نگه خواهم داشت!

شما می توانید نظرات خود را ارسال کنید و با خیال راحت نکات، پیشنهادات و انتقادات خود را به اشتراک بگذارید، به این ترتیب ما می توانیم در تماس باشیم و با هم به یادگیری ادامه دهیم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی کوه های زمستانی در آبرنگ - از مرجع تا نقاشی

Learn to Paint Winter Mountains In Watercolors - From Reference to Painting

"این دوره همه چیز در مورد نقاشی کوه های زمستانی واقع گرایانه با آبرنگ است. شما چندین تکنیک آبرنگ را یاد خواهید گرفت که می توانید در هر منظره ای از آنها استفاده کنید."


آموزش مناظر شل: مناظر سرسبز بهاری رویایی را با آبرنگ نقاشی کنید

Loose Landscapes: Paint Lush Dreamy Spring Landscapes with Watercolor

"آیا شما کسی هستید که علاقه ای به طراحی دقیق ندارید اما می خواهید مناظر زیبا را نقاشی کنید؟ پس این کلاس برای شما مناسب است. نقاشی منظره آبرنگ شل. .."


رنگ آمیزی امواج درخشان در آبرنگ - تکنیک هایی برای ترک فضای سفید - آموزش سطح مبتدی

Paint Sparkling Waves In Watercolor - Techniques to leave white space - A Beginner level tutorial

" امواج صاف و انعکاس نور درخشان یک موضوع رضایت بخش جالب برای رنگ آمیزی است. اما نقاشی آنها نیز می تواند به همان اندازه که جذاب باشد دشوار باشد. .."


آموزش غروب های درخشان را با آبرنگ نقاشی کنید: از تکنیک های کامل تا نقاشی نهایی: چالش 14 روزه

Paint Glowing Sunsets In Watercolor : From Complete techniques To Final Painting : 14 Day Challenge

یکی از موضوعات مورد علاقه من برای رنگ آمیزی نورهای درخشان درخشان خورشید است. همیشه بسیار الهام بخش است. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه هفت رنگ زیبا و درخشان را نقاشی کنید. ..


آموزش مناظر پاییزی در آبرنگ - تکنیک های پیشرفته

Autumn Landscapes In Watercolor - Advanced Techniques

" نقاشی‌های منظره پیشرفته فرصتی فوق‌العاده برای کشف تکنیک‌های هنری مختلف، تسلط بر کار با آبرنگ و گسترش سبک هنری به ما ارائه می‌دهد. .."