Dominic Flask

طراح و تصویرگر مستقل

Dangerdom Studios اثر دومینیک فلاسک، من هستم.

طراحی و طراحی به من خروجی خلاقانه ای را می دهد که وجود من به آن نیاز دارد. آن خروجی فرصت های منحصر به فرد و جالبی را برای من فراهم کرده است تا بتوانم به ماموریت خود ادامه دهم تا دنیا را به مکانی زیباتر برای زندگی تبدیل کنم، تکه کوچکی در یک زمان.

من دارای مدرک MFA در طراحی گرافیک از دانشگاه ایالتی فورت هایس هستم و اوقات فراغت خود را صرف آموزش طراحان نوپا در دانشگاه ایالتی ویچیتا می کنم. وسواس من با طراحی مدرن اواسط قرن و کتاب های کودکان منبع بی پایانی از الهامات و لیست آرزوهای آمازون همیشه در حال رشد است.

من متخصص تصویرسازی و طراحی برای دنیای چاپ و دیجیتال هستم. این شامل طراحی نماد و نشان، موشن گرافیک، طراحی تعاملی، پوستر، طراحی برند و هویت و همچنین بسیاری از موارد دیگر است. من برای شرکت‌های بین‌المللی، کسب‌وکارهای کوچک محلی و هر چیز دیگری کار ایجاد کرده‌ام.

برای کارهای بیشتر من، پرتفولیوی Dribbble را مشاهده کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: بیان احساسات با تئوری رنگ

Intro to Graphic Design: Expressing Emotion with Color Theory

"رنگ یکی از اساسی ترین ابزارهایی است که یک طراح یا تصویرگر در جعبه ابزار بصری خود دارد و افکار، احساسات و عواطف را به هم منتقل می کند. شما را تصحیح کنید."


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: نشان دادن نشان ها و نمادها با اشکال هندسی

Intro to Graphic Design: Illustrating Badges and Icons with Geometric Shapes

"در دنیای رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، شبکه‌ها، توییت‌ها، صدای جیر جیر و پست‌ها، نمادهای گرافیکی و نشان‌ها همه جا هستند. آیا تا به حال خواسته‌اید مجموعه‌ای از خود را طراحی کنید...؟"


آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک: ایجاد لوگوهای منحصر به فرد با اصول گشتالت

Intro to Graphic Design: Create Unique Logos with Gestalt Principles

اگر در گذشته از شما خواسته شده است که یک لوگو طراحی کنید، به راحتی می توانید با این واقعیت ارتباط برقرار کنید که ایجاد یک چیز جدید و اصیل در یک Consta دشوار است. ..