Ana Maria MJ

طراح و تصویرگر

سلام، به کانال من خوش آمدید!

من آنا ماریا ام جی، طراح، تصویرگر و مدرس هستم، مستقر در مکزیک. من هنر و طراحی را به صورت حضوری در دانشگاه و آنلاین اینجا در Skillshare تدریس می‌کنم!

چیزی که من را توصیف می کند عشق من به یادگیری است ، هر وقت من نقاشی ، غذا خوردن یا خوابیدن ندارم ، من همیشه در حال بررسی روشهای خلاقانه جدید برای انجام کارها ، خواندن ، انجام تحقیق ، بازدید از موزه ها ، تماشای مستند یا رفتن هستم مکان های جالب.

من از انجام این کار و سپس یافتن همبستگی ها لذت می برم، بنابراین احتمالاً در کلاس های من خواهید دید که من همیشه چیزهای بی اهمیت یا اطلاعات اضافی را به اشتراک می گذارم که ممکن است جالب باشد! من فکر می کنم یادگیری این نوع چیزها همیشه برای درک اینکه چیزها از کجا آمده اند و منطق پشت آنها مفید است. عشق من به یادگیری و توانایی ترجمه موضوعات پیچیده به موضوعات آسان احتمالاً چیزی است که باعث می شود معلم خوبی باشم.

بنابراین، کلاس های من را بررسی کنید و نظر خود را به من بگویید! من تازه شروع به ایجاد کانال خود کرده ام، کلاس های بیشتری در راه است و می خواهم با شما تعامل داشته باشم!

اگر ایده ای در مورد آنچه که می خواهید بیشتر بدانید دارید یا اگر سؤالی دارید. لطفا به من اطلاع دهید، من خوشحالم که کمک می کنم!

برای به روز بودن!
بیایید گفتگو را ادامه دهیم!

آنا ماریا ام جی

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی زنانی که الهام می گیرند

Painting Women Who Inspire

"در این کلاس، "نقاشی زنانی که الهام می‌گیرند"، می‌خواهیم با اصول اولیه مانند یادگیری نحوه ترسیم نسبت‌های صورت، برخی فعالیت‌های گرم کردن خلاقانه شروع کنیم.


آموزش Entendiendo el Color con Acuarela، Gouache، Lápices de Colores y Óleo.

Entendiendo el Color con Acuarela, Gouache, Lápices de Colores y Óleo.

"Qué es la teoría del color? ¿Cómo se usa en la pintura? ¿O por qué es importante? En esta clase، Entender el Color con Acuarela، Gouache، Lápices de Colores y. .."


آموزش درک تئوری رنگ: با آبرنگ، گواش، مداد رنگی و روغن

Understanding Color Theory: with Watercolor, Gouache, Colored Pencils & Oil

آیا تا به حال فکر کرده اید که تئوری رنگ چیست؟ و چگونه می توان از آن در نقاشی استفاده کرد؟ به خصوص چرا نظریه رنگ مهم است؟ در این کلاس، درک نظریه رنگ:. ..