Alice Ladkin

آموزش هنر | نکات کسب و کار هنری

هی! من آلیس لادکین هستم و از سال 2012 یک هنرمند حرفه ای هستم. نزدیک به یک دهه برای طراحی های واقعی با مداد رنگی سفارش گرفتم، سپس بچه دار شدم و همه چیز تغییر کرد. من می‌خواستم از روحم هنری خلق کنم که واقعاً شبیه من باشد و در سال 2022 نام تجاری خود را کاملاً تغییر دادم. من اکنون هنرها و محصولاتی جسورانه، سرگرم کننده و عجیب و غریب را با پاشیدن آب می آفرینم.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های نقاشی اکریلیک: 17 روش جالب برای استفاده از رنگ اکریلیک

Acrylic Painting Techniques: 17 Fun Ways to Use Acrylic Paint

"17 روش سرگرم کننده و خلاقانه که من عاشق استفاده از رنگ اکریلیک هستم! این کلاس برای چه کسانی است؟ مبتدیان، هنرمندان سرگرمی، و همچنین کسانی که می خواهند هنر خود را به صورت حرفه ای بفروشند. .."


آموزش عکاسی محصول برای صاحبان مشاغل خلاق: نکات برتر برای کمک به برجسته شدن و فروش محصولات شما

Product Photography for Creative Business Owners: Top Tips to Help Your Products Stand Out & Sell

نکات برتر برای ایجاد عکس های زیبا از محصول و سبک زندگی برای تجارت دست ساز شما! این کلاس برای چه کسانی است؟ هر کسی که علاقه مند به ساختن زیبای خود است. ..


آموزش نکات، تکنیک ها + هک مداد رنگی: راهنمای کاملی برای شروع

Coloured Pencil Tips, Techniques + Hacks: A Complete Mini Guide to Getting Started

«چیزهایی که کاش می‌دانستم وقتی سفر با مداد رنگی خود را 10 سال پیش آغاز کردم... در 30 دقیقه بسته‌بندی شد! این کلاس برای چه کسانی است؟ مبتدیان، هنرمندان سرگرمی، به عنوان w. .."


آموزش تکنیک‌های رسانه‌های ترکیبی: روش‌های عالی برای ایجاد بافت

Mixed Media Techniques: Awesome Ways to Create Texture

روش‌های سرگرم‌کننده و آسانی که دوست دارم در هنر ترکیبی خود بافت ایجاد کنم! این کلاس به خوبی با کلاس تکنیک های نقاشی اکریلیک من جفت می شود. این کلاس برای کیست ..