Jessica Agert

ابزارهای مبتنی بر علم را برای خلاقان ارائه دهید!

من حتی در کودکی به یاد دارم که چگونه به دنیا نگاه می‌کردم و احساس ترس مطلق می‌کردم. من یک زندگی درونی بسیار غنی داشتم و سؤالات زیادی با «چرا...» یا «چطور» شروع می‌شد که گاهی بزرگ‌ها را دیوانه می‌کرد:-) کنجکاو بودم، اما کمی هم غمگین بودم که نمی‌توانم نقاشی بکشم. برای بیان آنچه می دیدم و احساسم در مورد آن.

بعدها در زندگی عکاسی را کشف کردم و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده ام. تقریباً 15 سال به عنوان عکاس کار کردم و عمدتاً پرتره‌هایی را هم در نور طبیعی و هم در استودیو عکاسی کردم. من پرتره های شرکتی، داستان های سرمقاله، پرتره های تجاری و سفارشی انجام دادم. من زمانی عروسی انجام دادم که دوربین دیجیتالی وجود نداشت و شما باید به فیلم تکیه می‌کردید - امروز فکر نمی‌کنم جرات رفتن به چنین ماموریت شجاعی را داشته باشم:-)

اوایل، متوجه شدم که چگونه درک من از یک شخص در ثانیه ای که دوربین را بین خودم و هرکسی که عکاسی می کردم قرار دادم تغییر کرد. بارها آنها با تصوری خاص از خودشان و اینکه چگونه باید در ذهنشان به نظر برسند به استودیو می‌آمدند، اما با تجربه‌ای از اینکه خودشان را در نور جدیدی دیده بودند، آنجا را ترک کردند. مانند زن گفت: "این بهتر از ده سال درمان بود".

در آن زمان من تمام وقت به عنوان عکاس و نویسنده کار می کردم، اما زمانی که در نهایت به دانشگاه برگشتم و مدرک خود را در روانشناسی رشد و روان درمانی بالینی گرفتم، برای کسی تعجب آور نبود! چیزی که خیلی ها را متعجب کرد، اما بیشتر من، زمانی بود که دوربین را به سمت خودم چرخاندم و شروع به گرفتن پرتره از خود کردم. اما داستانی وجود داشت که باید گفت، حداقل برای خودم، و تنها راهی که می توانستم آن را ببینم از طریق یک تصویر بود. شروع کردم به استفاده از عکاسی برای تفسیر، درک و لذت بردن از تجربه‌ی خودم از انسان بودن در این دنیای شگفت‌انگیز، دیوانه‌کننده و گاهی اوقات بسیار سخت.

در این زمان، من همچنین می‌دانستم که چگونه و چرا این دیدگاه بیرونی در مورد فرآیندهای داخلی می‌تواند بسیار دگرگون‌کننده و شفابخش باشد. در کلاس هایم، این چیزی است که من به کاوش ادامه خواهم داد. چگونه می توانیم از روانشناسی، زیست شناسی عصبی و روش های مدرن روان درمانی برای بهره گیری از خلاقیت خود استفاده کنیم. از آنجایی که من یک معلم مدیتیشن معتبر هستم، ذهن آگاهی زیادی را در کلاس های خود گنجانده ام تا به شما در ایجاد یک حالت درونی آرام که برای کار خلاقانه بهینه است، کمک کنم. من می خواهم شما را راهنمایی کنم تا عمیقاً با خودتان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید هنری شخصی و معنادار خلق کنید. بیان هنری من عکاسی و شعر است، اما روش ها و فرآیندها را می توان در همه هنرها به کار برد.

لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال یا ایده با ما تماس بگیرید، خوشحال خواهم شد که از شما بشنوم! یا با من در .

ارتباط برقرار کنید

به نفس کشیدن ادامه دهید، به خلق کردن ادامه دهید و امیدوارم شما را در کلاس ببینم!

//جسیکا

دوره های این مدرس:

آموزش شعر بصری: یک سلف پرتره شخصی و شعر به شیوه ای سرگرم کننده و معنادار بسازید

Visual Poetry: Create a Personal Self Portrait and Poem in a Fun, Meaningful Way

عکاسی از سلف پرتره به طور بالقوه می تواند زندگی شما را تغییر دهد! در این کلاس شما یک پرتره شخصی از خود می سازید و شعر خود را می نویسید. جسیکا y را نشان خواهد داد. ..


آموزش سه راه آسان نوشتن شعر می تواند رفاه و خلاقیت شما را بهبود بخشد

Three Easy Ways Writing Poetry Can Improve Your Wellbeing & Creativity

"به نوعی، ما همیشه می دانستیم که نوشتن و بیان خلاقانه خودمان برای ما انسان ها بسیار مهم است و به طور بالقوه شفابخش است. نوشتن می تواند کمک کند..."