Mary Karr

خاطره نویس و شاعر

به مری کار خاطره‌نویس پرفروش بپیوندید تا روند شخصی خود را برای نوشتن با طنز، ظرافت و صدایی فراموش‌نشدنی به اشتراک بگذارد—و به شما قدرت می‌دهد تا همین کار را انجام دهید.

در هر درس، مری گزیده‌ای از خاطرات خود و نویسندگان مورد علاقه‌اش را کلمه به کلمه می‌کند. شما عمیقاً در رویکرد مری به نوشتن، از جمله نگاهی انحصاری به دفترچه‌هایی که در حال حاضر برای برنامه‌ریزی خاطرات بعدی‌اش استفاده می‌کند، کتاب معمولی که برای پیگیری نوشته‌های مورد علاقه‌اش استفاده می‌کند، و قفسه‌های کتاب مملو از خاطرات مورد علاقه‌اش از سال‌ها خواندن مشتاق.

چه نویسنده ای باشید که می خواهد داستان زندگی خود را بازگو کند، چه روزنامه نگاری باشید که می خواهد با قصد و نیت بیشتری به تمرین خود نزدیک شود، یا فقط یک کاوشگر خلاق که به دنبال یادگیری از یک ذهن خلاق بزرگ است، این کلاس توانایی شما را در به درون خود نگاه کنید، حقیقتی را که در آنجا زندگی می کند پیدا کنید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید.

مری کار شاعر برنده جایزه و خاطره نویس پرفروش است. او نویسنده خاطرات تحسین شده و نیویورک تایمز پرفروش ، و است. همچنین و پنج مجموعه شعر، اخیراً .

کار همچنین یک ترانه سرا است و با رادنی کراول همکاری کرده است. ، نورا جونز، لوسیندا ویلیامز و دیگران در یک آلبوم کانتری به نام .

​یک سخنران مورد توجه، او سخنرانی های برجسته ای در دانشگاه ها، کتابخانه های معتبر داشته است. و جشنواره های نویسندگان در سراسر جهان. کار از گفتگو با مخاطبانش استقبال می کند و او به خاطر جلسات پرسشنامه پرشور، سرزنده و جذابش شناخته شده است.

جوایز متعدد او شامل جایزه Whiting Writer's Award، NEA، Radcliffe Bunting Fellowship است. و یک گوگنهایم. او همچنین به طور منظم در The New Yorker ، آتلانتیک و Poetry مجله است.

مری کار، استاد پک ادبیات در دانشگاه سیراکیوز است و در شهر نیویورک زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن حقیقت: چگونه شروع به نوشتن خاطرات خود کنیم

Writing The Truth: How to Start Writing Your Memoir

ما همه با هم در تلاشیم تا مفهوم انسان بودن را بفهمیم. و این کار سخت و زیبا و نجیب برای شماست که انجامش دهید. ..