Mostafa Nassar

هر بار یک قدم

سلام، من مصطفی هستم. یک مهندس و هنرمند مقیم تورنتو کانادا. من به "ذهنیت کاری که دوست داری انجام بده" اعتقاد دارم که به آرامی زندگی خود را بر اساس به اشتراک گذاشتن هنر و خلاقیت با هر کسی که در اطرافم است، پایه گذاری می کنم.

بیش از 15 سال است که از رسانه های دیجیتال استفاده می کنم و می خواهم جامعه ای متشکل از افراد همفکر بسازم تا بتوانیم با هم رشد کنیم و به یکدیگر کمک کنیم تا از کمبودهایمان عبور کنند. هر کاری که انجام می دهید، فقط رویاهای خود را دنبال کنید و همین حالا شروع به ایجاد کنید! هیچ زمانی برای شروع بهتر از زمان حال وجود ندارد.

یک قدم در یک زمان.

دوره های این مدرس:

آموزش Davinci Resolve Color Grading Essentials - گردش کار کامل

Davinci Resolve Color Grading Essentials - Complete Workflow

اگر می خواهید با YouTube شروع کنید، درجه بندی رنگ ضروری است! این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، زیرا من کل جریان کار خود را از s به اشتراک خواهم گذاشت. ..


آموزش ویرایش ویدیو با Davinci Resolve 17 - از مبتدی تا YouTuber

Video Editing with Davinci Resolve 17 - From Beginner to YouTuber

"اگر می خواهید در دنیای یوتیوب شروع کنید، این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، زیرا من کل جریان کار خود را از ابتدا تا انتها به اشتراک خواهم گذاشت.


آموزش با استفاده از Photoshop یا Canva تصاویر کوچک YouTube ایجاد کنید

Create YouTube Thumbnails Using Photoshop Or Canva

"اگر می خواهید با YouTube شروع کنید، ایجاد یک تصویر کوچک ضروری است! این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، زیرا من کل جریان کار خود را به اشتراک خواهم گذاشت. . .."


آموزش برنامه های فیلمسازی برای پیش تولید - گردش کار YouTube را کامل کنید

Filmmaking Apps for Pre-production - Complete YouTube workflow

اگر می‌خواهید با فیلم‌سازی و YouTube جدی شوید، داشتن یک برنامه پیش‌تولید برای هر تولید ویدیویی حیاتی است! این دوره باید شروع خوبی باشد. ..


آموزش ویرایش با Adobe Lightroom CC - راهنمای کامل از شروع تا پایان!

Editing with Adobe Lightroom CC - Complete Guide from Start to Finish!

"اگر می خواهید در دنیای ویرایش عکس شروع کنید، این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، زیرا من کل جریان کار خود را از ابتدا تا آخر به اشتراک خواهم گذاشت.


آموزش اصول و تنظیمات ضروری دوربین برای استودیوی YouTube DIY شما

Camera Essential Basics and Settings for your DIY YouTube Studio

اگر می‌خواهید با YouTube شروع کنید،  راه‌اندازی دوربین ضروری است! این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، زیرا من در حال بررسی عمیق آن خواهم بود. ..


آموزش دوره ویرایش نهایی Davinci Resolve - مبتدی تا یوتیوبر

Ultimate Davinci Resolve Editing Course - Beginner to Youtuber

"اگر می‌خواهید با YouTube شروع کنید، این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد. من کل جریان کارم را از ابتدا تا انتها به اشتراک می‌گذارم، ما به آن ادامه خواهیم داد. . .


آموزش Pixel Perfect: تسلط بر هنر Pixel Art 101

Pixel Perfect: Mastering the Art of Pixel Art 101

"اگر می خواهید هنر پیکسل را جدی بگیرید، شروع کردن بهترین راه برای انجام هر کاری است! این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، همانطور که من این کار را انجام خواهم داد."


آموزش چگونه می توان هنر مولد NFT را بدون تجربه کدنویسی ایجاد کرد

How to Create NFT Generative Art with no Coding Experience

اگر می خواهید با NFT ها جدی شوید، ایجاد هنر مولد یک امر ضروری است! این دوره باید نقطه شروع خوبی باشد، زیرا من یک مرور کلی بر سیستم خود انجام خواهم داد. ..