Erica Tighe

خوشنویس/نامه نگار دستی/سازنده در Be A Heart

اریکا مالک و هنرمند پشت استودیوی طراحی واقع در لس آنجلس است. او از تأثیر مثبت زیبایی بر روح در سفرهایش در اروپا پس از کالج بسیار متاثر شد. او سپس به برزیل نقل مکان کرد و از برنامه درسی مبتنی بر هنر در مدرسه ای که مدیریت می کرد در روستای کوچکی که از افراد طرد شده توسط جامعه مراقبت می کرد استفاده کرد. پس از بازگشت به ایالات متحده، او به دنبال یک تمرین خلاقانه برای ادغام در زندگی روزمره خود بود.

این جایی بود که خوشنویسی وارد زندگی او شد و Be A Heart آغاز شد. در حالی که به عنوان یک سرگرمی شروع شد، او به زودی برای انجام کارهای سفارشی و لوازم التحریر عروسی استخدام شد. او از بروکلین به لس آنجلس نقل مکان کرد و تصمیم گرفت کار طراحی را تمام وقت انجام دهد.

اکنون او یک تجارت شلوغ دارد که در مجله ELLE به نمایش درآمده است و توسط GOOP به عنوان یکی از بهترین لوازم التحریرها در لس آنجلس انتخاب شده است. او دعوت عروسی، رویدادها، طراحی لوگو و برندسازی، کارهای سفارشی را انجام می دهد و مغازه خودش را راه اندازی می کند! مشتریان عبارتند از Blessed Is She، مجله Verily، Akin Co.، Paige Geffen، Kirsten Marie Inc.، Echo and Atlas و غیره.

او دوست دارد دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد تا افراد بیشتری بتوانند زیبایی را به جهان بیاورند!

دوره های این مدرس:

آموزش خوشنویسی مدرن مبتدی

Beginner Modern Calligraphy

دو سال پیش، من نتوانستم منابع زیادی برای یادگیری خوشنویسی مدرن پیدا کنم. منابعی که پیدا کردم به قدری طولانی بود که به سختی می توانم آن ها را غربال کنم. ..