Dr Francis M. Grant, Ph.D.

هکر استعداد

فرانسیس دارای دکترای ایمونولوژی از دانشگاه کمبریج است، جایی که او در مجلات برتر پزشکی/علمی منتشر می‌کرد، چندین جایزه برای تحقیقات خود دریافت کرد، در سطح بین‌المللی ارائه شد و به عنوان مدرس/مدرس در دانشگاه فعالیت کرد. فرانسیس قبلاً به طور حرفه ای گیتار تدریس کرده است، مربی هنرهای رزمی بوده و به عنوان مربی اسنوبرد در کانادا واجد شرایط بوده است. او در اوقات فراغت خود از یادگیری پرتغالی برزیلی، نواختن گیتار فلامنکو، انجام تمرینات ورزشی، بازی شطرنج و مطالعه در مورد تاریخ، فلسفه و مذهب لذت می برد.

talenthackerblog.com

دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری زبان خود را افزایش دهید - سرگرمی، کارایی و اثربخشی مطالعات خود را به حداکثر برسانید

Supercharge Your Language Learning - Maximize Fun, Efficiency, and Effectiveness of Your Studies

یادگیری یک زبان جدید یک تجربه تغییر دهنده زندگی است. شما می توانید با یک گروه کاملاً جدید از مردم به زبان خود ارتباط برقرار کنید، به جوامع جدید و فو. ..


آموزش مقدمه ای بر تکنیک های گیتار اسپانیایی

Introduction to Spanish Guitar Techniques

"می‌خواهید نحوه نواختن گیتار اسپانیایی را بیاموزید؟ چه تازه شروع به کار کرده‌اید و چه در حال حاضر تجربه سبک‌های مختلف گیتار را داشته باشید، این دوره عالی است.


آموزش استعداد خود را برای هر چیزی و اکسل در همه چیز توسعه دهید

Develop Your Talent for Anything & Excel at EVERYTHING

"هر مهارت یا استعدادی که می خواهید توسعه دهید، من به شما یاد خواهم داد که چگونه توانایی خود را به سطح بعدی برسانید. بهبود اختصاصی در یک مهارت خاص..."


آموزش خودتان یک کتاب صوتی با کیفیت بالا در خانه با بودجه تولید کنید

Self-Produce a High-Quality Audiobook at Home on a Budget

برای تولید یک کتاب صوتی با کیفیت بالا، نیازی به استودیوی خانگی با فناوری پیشرفته، میکروفون گران قیمت، یا دانش گسترده در زمینه مهندسی صدا نیست. با. ..