Andie Solar

@myraandjean | پانچ سوزن سرگرمی

سلام بچه ها، از اینکه از صفحه من دیدن کردید بسیار متشکرم!

من در سال 2016 شروع کردم، اما تنها یک سال بعد متوجه شدم که فرش سوزنی قلاب است و شروع به تمرکز صرفاً روی هنر الیاف کردم. زمانی که در دسترس نبود، شروع به ساخت کیت کردم و بعداً کارگاه‌های آموزشی را شروع کردم.

تدریس به بخش مورد علاقه من در کسب و کار تبدیل شده است و از آنجایی که به دلیل محدودیت های جغرافیایی نتوانستم به همه کسانی که می خواهند یاد بگیرند آموزش دهم، یک دوره آنلاین منتشر کردم. من امیدوار هستم که کتابخانه را با ویدیوهای سرگرم کننده گسترش دهم که در هنگام سوراخ کردن سوزن مانند کار بر روی پروژه های در مقیاس بزرگ و ایجاد قطعات بافت دار تنها با یک ابزار عمیق تر می شوند.

اخیراً، پادکستی را راه‌اندازی کرده‌ام به نام که در آن با هنرمندان دیگر مصاحبه می‌کنم و از آن لذت زیادی می‌برم!

لطفاً دریغ نکنید اگر سؤالی دارید به من اطلاع دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه سوزن پانچ

Punch Needle Basics

"جدید 3 آوریل 2021 - اطلاعات جدید به روز شده برای شما! بیا با من قلاب کردن فرش سوزنی پانچ را یاد بگیر! این دوره به اصول اولیه از جمله توضیح چگونگی عملکرد ابزار می پردازد. .."


آموزش طرز تهیه کوسن سوزنی پانچ - خروس

How To Make a Punch Needle Cushion - Rooster

"این کلاس برای همه کسانی است که می پرسند چگونه یک کوسن از طرح سوزن پانچ درست کنند. واقعاً دو کلاس در یک است! اول تکمیل یک خروس دوست داشتنی است. ..."


آموزش حروف سوزنی پانچ + مجسمه سازی

Punch Needle Lettering + Sculpting

"در این دوره من به شما نشان می دهم: - چگونه حروف را پانچ کنید - چگونه آن را مجسمه سازی کنید - چگونه یک پروژه را در حلقه به پایان برسانید."


آموزش مجسمه سازی نخ سوزنی پانچ

Punch Needle Yarn Sculpting

جدید جدید جدید! بالاخره دوره مجسمه سازی رسید! شما می توانید بلافاصله یاد بگیرید که چگونه با این پروژه شایان ستایش مجسمه سازی کنید. این یک کلاس متوسط ​​است بنابراین من assu هستم. ..


آموزش Birdie - مجسمه سازی و گلدوزی سوزن پانچ

Birdie - Punch Needle Sculpting and Embroidery

"در جدیدترین کلاس با مجسمه‌سازی و گلدوزی آشنا می‌شوید! توصیه می‌کنم دوره اصولی را بگذرانید زیرا به طور خلاصه به پانچ می‌پردازم :) "