Jasmina Susak

هنرمند مداد

اسم من جاسمینا سوسک است. من یک هنرمند خودآموخته، گرافیت و مداد رنگی، نویسنده بسیاری از کتاب‌ها و کتاب‌های الکترونیکی، مبتکر و معلم هنر هستم.

من می‌خواهم مهارت‌های طراحی خود را با هر کسی که می‌خواهد نقاشی کند به اشتراک بگذارم، زیرا متقاعد شده‌ام که همه می‌توانند نقاشی کنند. فقط صبر، راهنمایی صحیح و الهام لازم است.

در کلاس های من شرکت کنید، الهام بگیرید و از یادگیری لذت ببرید!

فیس بوک DeviantArt Patreon


دوره های این مدرس:

آموزش نحوه کشیدن موهای واقعی با مداد رنگی

How to Draw Realistic Hair with Colored Pencils

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که با مدادهای رنگی موهای واقعی بکشید. شما یاد خواهید گرفت که انواع، مدل ها و رنگ های مو را در این مدل های ساده بکشید."


آموزش کار با مداد رنگی - استاد کلاس جامع طراحی مداد رنگی

Working with COLORED PENCILS - The Comprehensive Colored Pencil Drawing Masterclass

"اگر می خواهید نقاشی های مداد رنگی خود را بهبود ببخشید، یا قبلا هرگز سعی نکرده اید با مداد رنگی کار کنید، اما دوست دارید، این همان کلاسی است که در آن شرکت کرده اید."


آموزش نحوه کشیدن چشم با مداد رنگی

How to Draw Eyes with Colored Pencils

در این کلاس یاد می گیرید که از ابتدا چشم های آبی و قهوه ای واقعی را بکشید. نه تنها ترسیم چشم ها را یاد خواهید گرفت، بلکه ترسیم نور و. ..


آموزش تکنیک های سایه زدن: اصول و تمرین

Shading Techniques: Basics & Practice

"سلام به همه! در این کلاس، من اصول دو تکنیک سایه‌اندازی مهم را برای ایجاد یک سبک واقعی ترسیم توضیح می‌دهم: روش سیرکولیسم a. .."


آموزش چگونه چهره ها را ترسیم کنیم

How to Draw Faces

"چگونه چهره ها را ترسیم کنیم - یاد بگیرید که از ابتدا پرتره های متناسب و واقعی بکشید در این کلاس یاد خواهید گرفت که از ابتدا یک پرتره بکشید. من شما را راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش چگونه با مداد رنگی پوست واقعی بکشیم

How to Draw Realistic Skin with Colored Pencils

"به کلاس Skillshare من خوش آمدید! در این کلاس، من آموزش می دهم که چگونه پوست انسان واقعی و واقعی را با استفاده از هیچ چیز دیگری جز مدادهای رنگی طراحی کنم. هنگام طراحی ...."


تکنیک های سایه زنی و طراحی - آموزش طراحی آسان

Shading and Drawing Techniques - Easy Drawing Tutorials

"دانشجوی عزیز! در این کلاس، طراحی و سایه زدن اشیاء روزمره را از ابتدا یاد می گیرید. من شما را از طراحی تا کارهای تکمیلی در این بسیار راهنمایی خواهم کرد. . .


آموزش نحوه کشیدن لب

How to Draw Lips

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که لب های واقع گرایانه را از ابتدا بکشید. من شما را از طریق فرآیندی که برای کشیدن لب های متناسب و واقعی استفاده می کنم، راهنمایی خواهم کرد..."


آموزش نحوه طراحی روی کاغذ خاکستری با مداد رنگی

How to Draw on Grey Paper with Colored Pencils

طراحی روی کاغذ رنگی یک راه سرگرم کننده برای بیرون رفتن از جعبه و امتحان کردن چیزهای متفاوت است. می توانید مهارت های طراحی خود را با کشیدن روی کاغذ خاکستری تقویت کنید زیرا i. ..


آموزش چگونه یک ببر بکشیم

How to Draw a Tiger

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک ببر را از روی عکس مرجع ترسیم کنید. من شما را از طراحی تا کارهای تکمیلی در این آموزش بسیار دقیق راهنمایی می کنم. . .."


آموزش چگونه یک چشم بکشیم

How to Draw an Eye

"یاد بگیرید که یک چشم واقع بینانه با مدادهای گرافیتی از ابتدا بکشید. در این آموزش، نه تنها یاد می گیرید که چشمی واقعی بکشید، بلکه می خواهید. .."