Sydney H.

تصویرگر دیجیتال

هنرمند مستقلی که آثار هنری خلق می‌کند که تلاش می‌کند درگیر و تولید قطعاتی باشد که همه بتوانند از آن لذت ببرند. من عاشق کاوش در زمینه های مختلف هنر هستم که برخی از آنها دیجیتال، سنتی و طراحی هستند! من به شدت تحت تأثیر تصویرگران قدیمی (مانند )، انیمه ها و بازی های ویدیویی هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر دیجیتال: توسعه سبک منحصر به فرد خود

Digital Illustration: Developing Your Own Unique Style

"با این کلاس، من اینجا هستم تا به شما یک نقشه راه در مورد چگونگی توسعه سبک منحصر به فرد خود ارائه دهم. 1. اجزای یک سبک امضا2. ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل ow شما. .."


آموزش تصویر دیجیتال: خلق چشمان زیبا

Digital Illustration: Creating Beautiful Eyes

"در این کلاس، ما بر روی نقاشی چندین شکل چشم متفاوت که ممکن است شخصیت‌های شما داشته باشند تمرکز خواهیم کرد. ما به شخصیت هر چشم و نحوه ایجاد تفاوت خواهیم پرداخت.


آموزش تصویرسازی دیجیتال: تسلط بر رنگ در فتوشاپ سطح 2

Digital Illustration: Color Mastery in Photoshop Level 2

"در این سطح، ما در تئوری رنگ‌ها عمیق‌تر می‌شویم. شما از پایه‌ای که در سطح 1 آموخته‌اید برای درک کامل استفاده خواهید کرد.


آموزش تصویر دیجیتال: ایجاد چیبی های شایان ستایش

Digital Illustration: Creating Adorable Chibis

در این کلاس، ما بر ایجاد شخصیت های چیبی شایان ستایش تمرکز خواهیم کرد که می توانید از آنها لذت ببرید! ابتدا ساختار پایه چیبی را مرور می کنیم سپس h را یاد می گیریم. ..


آموزش تصویر دیجیتال: ایجاد وکتور Lineart در Clip Studio Paint

Digital Illustration: Creating Vector Lineart in Clip Studio Paint

"آیا شما تازه وارد نقاشی استودیویی شده اید و می خواهید از ویژگی های خط هنر آن تا حداکثر ظرفیت خود استفاده کنید؟ خوب شما در مکان مناسبی هستید زیرا این کلاس به شما آموزش می دهد ...."