Debo Ray

موسیقی | تناسب اندام | اوتاکو

دبو ری، نوازنده نامزد جایزه گرمی و استادیار کالج موسیقی برکلی، خواننده پیشرو در محافل موسیقی جاز و موسیقی جهانی در بوستون و نیویورک است. دبو که قلباً آهنگساز است، بیشتر به خاطر شیوه منحصر به فرد او در آغوش گرفتن و بیان موسیقی که خلق می کند شناخته می شود. این سبک - ترکیب تئوری با احساسات در اجراهایش - چیزی است که دبو را وادار کرد تا نامی برای خود بیافریند.

او یک همکار با روحیه و همکاری است و مراحلی را با چندین برنده جایزه گرمی مانند بابی مک فرین، اسپرانزا اسپالدینگ، آنتونیو سانچز و تری لین کارینگتون به اشتراک گذاشته است. دبو در صحنه هایی مانند سالن کارنگی، مرکز کندی، و جشنواره هایی مانند جشنواره جاز مونتری، جشنواره جاز نیوپورت - علاوه بر سفر منظم در تورهای بین المللی، اجرا کرده است.

دبو ری رسالت خود را در گسترش شادی موسیقی بدون به خطر انداختن مهارت و ظرافت موسیقی می یابد. و به عنوان بخشی از این ماموریت، او قصد دارد صدایی خلق کند که هم قابل ارتباط و هم جهانی باشد.

دوره های این مدرس:

آموزش 4 مرحله برای یک جلسه تمرین آوازی ایده آل

4 Steps to an Ideal Vocal Practice Session

به همه خواننده ها زنگ می زنم از اینکه احساس می کنید در حال بهبود نیستید، حتی اگر ماه ها تمرین کرده اید، خسته شده اید؟ آواز خواندن آنقدر تجربه شخصی است که گاهی اوقات. ..