MOHIT BHARDWAJ

کاوشگر خلاق


من Mohit Bhardwaj هستم، یک مهندس، هنرمند و یک کاشف از دهلی نو، هند.

من هنر را به عنوان یک سرگرمی شروع کردم اما با گذشت زمان به بخش مهمی از زندگی من تبدیل شد. من الهام خود را در زندگی روزمره خود پیدا می کنم <3

دوره های این مدرس:

آموزش معماری آسان با استفاده از پاستل روغنی:

Architecture Made Easy using Oil Pastels :

"سلام، من Mohit Bhardwaj هستم و به شما در این کلاس با نام "Architecture Made Easy using Oil Pastels" خوش آمد می گویم. پاستیل های روغنی. آنها مداد رنگی نیستند، اما می توانید w را رنگ کنید. .."


آموزش هنر ماندالا: درخت کریسمس

Mandala Art : Christmas Tree

«کریسمس خود را ویژه کنید و با این هنر ماندالای زیبا و ساده درخت کریسمس استراحت کنید. در طول این کلاس یاد خواهید گرفت که الگوهای ماندالا زیادی بسازید. .."


آموزش نقاشی سنگ

Stone Painting

"اگر عاشق نقاشی با سنگ هستید و می خواهید با استفاده از سنگ ها هنری خلق کنید، این کلاس برای شما مناسب است!!. در این کلاس یاد خواهید گرفت: لوازم هنری مورد نیاز برای انجام S. .."


آموزش آزمایش با پاستل روغنی: یاد بگیرید که 4 منظره ساده و در عین حال زیبا بسازید

Experiments with Oil Pastels : learn to make 4 simple yet beautiful scenery

" سلام، من Mohit Bhardwaj هستم و به شما خوش آمد می گویم به این کلاس به نام "تجربیات با پاستل روغنی" پاستیل های روغنی. آنها مداد رنگی نیستند، اما می توانید با آنها رنگ کنید. تی..."


آموزش هنر بستنی

Popsicle Art

"اگر عاشق بستنی هستید و می خواهید با استفاده از چوب بستنی هنری خلق کنید، این کلاس برای شما مناسب است!!. در این کلاس یاد خواهید گرفت: لوازم هنری که برای doi نیاز دارید. .."


خاطرات کودکی: آموزش ساخت قایق کاغذی (اوریگامی)

Childhood Memories : Learn to make a Paper Boat (Origami)

تبدیل یک ورق کاغذ به یک اثر هنری یک شکل هنری کامل و مراقبه است. این کلاس شما را از طریق اصول اولیه اوریگامی راهنمایی می کند تا یک بو آسان بسازید. ..


آموزش آشپزی مطمئن: سالم و خوشمزه «ناچوس پنیری»

Confident Cooking : Healthy and Yummy 'Cheesy Nachos'

" سلام به همه از صمیم قلب به کلاس من خوش آمدید. من این کلاس را مستقیماً از آشپزخانه خود ارائه می کنم. این کلاس برای کسانی است که می خواهند چیزی درست کنند یا بپزند. .."


آموزش مینی دات ماندالا

Mini Dot Mandala

"در اینجا ما با هم Mini Dot Mandala را ایجاد خواهیم کرد. کل اثر هنری را با استفاده از نقاط در اندازه ها و رنگ های مختلف ایجاد خواهیم کرد. نیازی به مهارت های هنری قبلی نیست. همه شما .."