Hannie Clark

نویسنده و هنرمند






سلام، و به صفحه نمایه من خوش آمدید! من هانی کلارک هستم. من یک نویسنده و یک هنرمند گل های سه بعدی هستم، و همچنین یکی از خالقان The Flower letters: Stories Told Through Letters، یک تجربه روایت داستان اشتراک پست الکترونیکی حلزون هستم. من عاشق خلاق بودن هستم و بسیار هیجان زده هستم که مهارت هایم را در اینجا در Skillshare با شما به اشتراک بگذارم!

من در سال 2005 با مدرک لیسانس انگلیسی فارغ التحصیل شدم و با شروع نوشتن اولین رمانم بلافاصله سفر نویسندگی خود را آغاز کردم. دو رمان بعد در سال 2015، تصمیم گرفتم رویای جدیدی را به ترکیب اضافه کنم و شروع به دنبال کردن هنر و تصویرسازی کردم. از آن زمان تاکنون سه کتاب برای کودکان نوشته و تصویرسازی کرده‌ام، و در این بین از طریق حساب اینستاگرامم @HannieClarkCreative

آثار هنری اصلی را می‌فروشم.

در سال 2020، من و شوهرم تصمیم گرفتیم هر دو مهارت خود را با هم ترکیب کنیم و با هم The Flower Letters را ایجاد کردیم، یک سرویس اشتراک ایمیل حلزون، که در آن از طریق نامه داستان ها را تعریف می کنیم. از آن زمان، ما از 37 مشترک به 18000 مشترک رسیده ایم و هر روز در حال افزایش هستیم! آن موقع نمی دانستم، اما خلق هنر و داستان برای The Flower Letters شغل رویایی من است، و من احساس خوشبختی می کنم که می توانم هر روز کاری را که دوست دارم با شخصی که بیشتر دوستش دارم انجام دهم.

من معتقدم خلاقیت نقش مهمی در شادی و پیشرفت ما ایفا می‌کند و در دنیای پرسرعت امروزی که از فناوری آگاه است، به آن اولویت داده نمی‌شود. آموزش و یادگیری در اینجا در Skillshare یک راه فوق العاده، ارزان و راحت برای به دست آوردن خلاقیت بیشتر در زندگی ما است! من می دانم که این مورد برای من بوده است. امیدوارم شما هم متوجه شوید که برای شما هم صادق است. در کلاس می بینمت! :-)



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد من و کاری که انجام می‌دهم، از پیوندهای رسانه‌های اجتماعی من، از جمله وب‌سایت من: theflowerletters.com بازدید کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش یک صحنه پری دریایی ترکیبی بسازید

Make a Mixed Media Mermaid Scene

در این کلاس، دانش‌آموزان تکنیک‌های مختلف ترکیبی را که برای کمک به آن‌ها برای تکمیل صحنه پری دریایی مانند آنچه در دوره نشان می‌دهم، یاد می‌گیرند. ..


آموزش داستان خود را مانند یک رئیس بسازید: ساختار داستان پایه را استاد کنید

Build Your Story Like a Boss: Master Basic Story Structure

"این کلاس بر آموزش فرمول اساسی برای ساختن یک داستان قاتل از پایه به دانش آموزان تمرکز دارد. ساختار داستان اصلی یا "مثلث Feralt. .."


آموزش پس زمینه های غنی و بافت دار به سبک رسانه های ترکیبی ایجاد کنید

Create Rich and Textured Backgrounds Mixed Media Style

یکی از چیزهایی که من در مورد هنر ترکیبی دوست دارم بافت است. می‌توانید لایه‌های زیادی بسازید، و وقتی این کار را انجام دادید، به یک قطعه غنی و بافت ختم می‌شوید. ..


آموزش داستان خود را مانند یک رئیس بسازید قسمت 2: نقشه برداری داستان له شده

Build Your Story Like a Boss PART 2: Crush Story Mapping

"نقشه داستان کلاس بعدی در مجموعه رمان نویسی من است: "داستان خود را مانند یک رئیس بسازید".