Abby Hersey

من چیزها را می کشم. من چیزها را می سازم. من عاشق قهوه ام.

عشق من به طراحی با کاغذ دیواری رنگین کمان بی‌شک دهه 1980 در اتاق خواب کودکی من شروع شد. این عشق به رنگ، الگو و شکل در من الهام گرفت که تنها در طول سال ها رشد کرده است و من را به ایجاد طرح های جذاب و الهام بخش از خودم سوق داده است. من عاشقانه به قدرت تصویرسازی و طراحی برای تغییر فضاها، ساده کردن ارتباطات و ایجاد روابط اعتقاد دارم.

من به طور رسمی در زمینه طراحی گرافیک آموزش دیدم، اما بیشتر چیزهایی که به صورت روزانه استفاده می‌کنم، خودآموز، آزمون و خطا یا آموختن از Skillshare است، به همین دلیل است که من مشتاق به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که دارم. از طریق کلاس هایم یاد گرفتم، مفاهیم طراحی و مهارت های فنی را ابهام زدایی کردم.

وقتی در استودیو نیستم، احتمالاً در فضای باز هستم. من و خانواده‌ام در 48 ایالت به هم پیوسته اردو زده‌ایم و از کوه‌ها بالا رفته‌ایم، دره‌ها را پیاده‌روی کرده‌ایم، رودخانه‌ها را قایقرانی کرده‌ایم، از موزه‌های موم ریاست جمهوری بازدید کرده‌ایم و به دو کالج لیگ پیچک رفته‌ایم...

دوره های این مدرس:

آموزش گرم کردن: 7 تمرین سریع برای تقویت خلاقیت

Warm Ups: 7 Quick Exercises to Boost Creativity

برای بهره مندی از یک تمرین خلاق، لازم نیست هنرمند ماهری باشید. خلاقیت برای هر کسی که به دنبال رویکردی تازه به کار خود است مفید است. ..


آموزش حروف با نقوش: استفاده از گرافیک به عنوان نوع برای ایجاد یک کارت پستال مضمون

Lettering with Motifs: Using Graphics as Type to Create a Themed Postcard

"به طراح الگو، ابی هرسی تصویرگر بپیوندید تا روند خود را برای ایجاد حروف زیبا و تاثیرگذار از نمادها و نقوش به اشتراک بگذارد. با استفاده از وجود...."


آموزش طراحی الگو: ایجاد تکرارهای بدون درز در ایلوستریتور

Pattern Design: Creating Seamless Repeats in Illustrator

الگوهای تکراری یکپارچه راهی عالی برای استفاده از آثار هنری شما برای ایجاد پارچه، پوشاک، کالاهای خانگی، پوشش دیوار، لوازم التحریر و موارد دیگر است! به سطح pa بپیوندید. ..


آموزش طراحی الگو: ایجاد یک مجموعه الگوی منسجم

Pattern Design: Creating a Cohesive Pattern Collection

"به طراح الگوی سطح ابی هرسی بپیوندید تا شما را در ایجاد یک مجموعه الگوی منسجم راهنمایی کند. این کلاس مقدمه ای برای تکنیک های فنی نیست."


آموزش طراحی الگو: ایجاد تکرارهای بدون درز در فتوشاپ

Pattern Design: Creating Seamless Repeats in Photoshop

الگوهای تکراری یکپارچه راهی عالی برای استفاده از آثار هنری شما برای ایجاد پارچه، پوشاک، کالاهای خانگی، پوشش دیوار، لوازم التحریر و موارد دیگر است! به سطح pa بپیوندید. ..


آموزش تا زمانی که آن را بسازید آن را جعل کنید: برای ارتقای طرح های خود، موکاپ های واقع گرایانه ایجاد کنید

Fake It Til You Make It: Create Realistic Mockups to Promote Your Designs

"ایجاد ماکت های واقعی محصول یک راه عالی برای طراحان و هنرمندان است تا کار خود را بدون هزینه ساخت به مشتریان و مشتریان بالقوه نشان دهند.


آموزش سال در یک نگاه: یک تقویم سالانه به سه روش در InDesign طراحی کنید

Year-at-a-Glance: Design an annual calendar 3 ways in InDesign

"به تصویرگر ابی هرسی بپیوندید تا به شما نشان دهد چگونه یک تقویم سالانه را با سه روش طراحی کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه سبک خود را در یک بله به نمایش بگذارید. .."