Victoria Veluz

خالق چند پرشور، کارآفرین

چرا سلام!

خیلی خوشحالم که بالاخره اینجا هستم! نام من است و من در نیوجرسی هستم. من در 5 سال گذشته یک هنرمند تمام وقت پرتره بوده ام. مشتریان اصلی من صاحبان حیوانات خانگی در سرتاسر جهان هستند و من بیشتر باکسرهای Wigglebutt را می کشم. "چرا" من خانواده من هستند. من بهترین کار را انجام می دهم و برای آنها سخت کار می کنم.

لطفاً وب سایت جدید و بهبود یافته من را بررسی کنید:

به قبیله من بپیوندید و همه امتیازات را دریافت کنید!

می‌توانید کل مجموعه کار من را در .

من ببینید

قبل از آن، من بیش از 17 سال طراح گرافیک، انیماتور، هنرمند سه بعدی، تصویرگر و طراح بازی برای شرکت های مشاوره بودم. بله، من پیشینه متنوعی دارم (گاهی اوقات احساس می کنم با هنر سنتی و رسانه های دیجیتال ADHD دارم ((و اشکالی ندارد! )))، اما یک موضوع اصلی در زندگی من رشد خلاق و مشارکت است.

به همین دلیل است که من به Skillshare پیوستم - تا شروع به آموزش هر آنچه در سفر هنری خود آموخته و تجربه کرده ام.


من دوره های زیادی را با موضوعات مختلف از هنرهای زیبا، موشن گرافیک در افتر افکت، تصویرسازی دیجیتال با استفاده از Procreate و واقعیت مجازی با استفاده از Tilt Brush با Oculus Quest 2 تدریس خواهم کرد. من چیزهای زیادی در انبار دارم و نمی توانم صبر کنم برای به اشتراک گذاشتن تمام دانش من! ماموریت من خدمت به افرادی است که عاشق ساختن چیزها هستند، افرادی که می خواهند تخیلات درونی خود را بدون هیچ گونه باور محدودکننده، بدون قضاوت و ترس از انتقاد کشف کنند.

می‌خواهم به دیگران الهام بخشم که به دنبال دسیسه‌هایشان باشند - از جعبه بیرون بیایند و برای عشق به آن خلق کنند، چه برای یک سرگرمی یا برای یک زندگی تمام وقت.


من کنجکاوی خود را دنبال می کنم و قدرت ابراز وجود و شگفتی را به شما نشان می دهم. من نمی توانم صبر کنم تا با شما در Skillshare یاد بگیرم و رشد کنم. لطفاً من را دنبال کنید تا بتوانید از کلاس های آینده من در این پلتفرم فوق العاده مطلع شوید.

شما را در کلاس می بینم و قدردان وقت شما هستم!

همه شبکه های اجتماعی من و آخرین پروژه های کنجکاوی من را بررسی کنید.

عشق و برکت فراوان برای شما،

-ویکتوریا و خانواده اش

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک سگ را با مداد B/W بکشیم: توله سگ Schnauzer

How to Draw a Dog with B/W Pencil: Schnauzer Puppy

"این یک کلاس گام به گام در مورد نحوه ترسیم یک سگ است. مدل ما یک توله سگ شاناوزر شایان ستایش است، جیانی. من شما را در تمام مراحل شکار D. .."


آموزش طراحی مانند یک حرفه ای: تکنیک هایی در مورد نحوه ثبت هر پرتره سگ

Drawing Like a Pro: Techniques on How to Capture Any Dog Portrait

"دانستن نحوه ترسیم نور و سایه برای ثبت آثار هنری پویا کلیدی است. در این کلاس، شما را با روند خود در مورد چگونگی طراحی مانند یک PRO با استفاده از 3 گرم آشنا می کنم. . .."