Julian Wiskemann

ماشین های فروش مستقل و پایدار

سلام، از حضور شما متشکریم.

من جولیان هستم، یک فریلنسر ارتباطات و بازاریابی مستقر در برلین، آلمان. من همچنین یک راه اندازی ماشین فروش کوچک راه اندازی می کنم که تنقلات پایدار می فروشد.

بیش از چهار سال است که به صورت آزاد کار می کنم و با آژانس های پیشرو برای برخی از نوآورترین شرکت ها کار کرده ام. من پروژه هایی را برای Google Cloud Platform، YouTube، Klarna، Cowboy.com، Nivea، Bacardi و بسیاری دیگر انجام دادم (یا هنوز انجام می دهم). در دو سال گذشته نیز بازاریابی آنلاین و روابط عمومی را در کلاس های آفلاین تدریس می کردم. اکنون می‌خواهم تجربیات و دانش خود را در Skillshare به اشتراک بگذارم.

قبل از شروع حرفه‌ای آزاد، برای آژانس بین‌المللی روابط عمومی کار می‌کردم و به دنبال آن بهترین کیت‌بوردینگ، جایی که به‌عنوان مدیر ارتباطات کار می‌کردم.

کار کردن در یک شرکت کایت‌بردینگ مزایایی دارد، مانند فیلم‌برداری ویدیوهای تبلیغاتی در مکزیک. عکس توسط .

دوره های این مدرس:

آموزش پنج چیزی که هر فریلنسر باید بداند

Five Things Every Freelancer Needs to Know

هنگام شروع به کار آزاد، با چالش هایی روبرو خواهید شد. در اینجا چیزی است که برای رویارویی با آنها باید بدانید. در این کلاس ما به پنج مورد مهم از e. ..


آموزش 10 اصل طراحی برای ایجاد ارائه های تاثیرگذار

10 Design Principles to Create Impactful Presentations

به 10 اصل طراحی برای ایجاد ارائه های تاثیرگذار خوش آمدید. در حالی که برای بسیاری، ایجاد ارائه بخشی از کسب و کار روزانه است، بسیاری از آنها در تلاش هستند. ..